اصفهان شرق

وزش باد شدید اکثر مناطق اصفهان را فرا می‌گیرد

کدخبر: 68986
1394/04/29 در ساعت 14:12

به گزارش اصفهان شرق؛  لیلا امینی با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هوا‌شناسی بیانگر تقویت شرایط نا‌پایدار جوی در اکثر نواحی استان است.

وی اضافه کرد: بر این اساس طی دو روز آتی و به ویژه امروز وزش باد نسبتا شدید در اکثر مناطق استان و در برخی از مناطق اصفهان نیز طوفان موقت پیش‌بینی می‌شود.

مسئول هواشناسی و کارشناس پیش‌بینی استان اصفهان با بیان اینکه همچنین طی دو روز آتی و به ویژه امروز در مناطق شمال، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز استان با وزش باد همراه با گرد و خاک و کاهش دید مواجه می‌شویم، تصریح کرد: همچنین طی این دو روز در مناطق غرب، شمال غرب، شمال، نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان با رگبار و رعد و برق مواجه می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه طی این دو روز بارش تگرگ نیز در نواحی مستعد استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود که طی امروز و فردا کمینه دمای هوای اصفهان به 19 درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای هوای اصفهان نیز به 35 درجه سانتی‌گراد برسد.

امینی با اشاره به اینکه همچنین انتظار می‌رود که طی امروز و فردا دمای هوای استان اصفهان سه یا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کند، تاکید کرد: امروز گرم‌ترین نقطه اصفهان چوپانان با 38 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین نقطه استان نیز خوانسار و فریدون‌شهر با 9 درجه سانتی‌گراد است.

منبع: فارس