سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 21:13 - شنبه 27 تیر 1394

گزارش ورزشی:

عید سعید فطر همراه لحظه های پایانی جام ضیافت شرق اصفهان/ تصاویر

جام فوتسال ماه مبارک رمضان که چند شب میهمان جوانان شهرها و بخش های شرق اصفهان بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش اصفهان شرق، فینال جام میثاق با ولایت شهر اژیه با حضور امام جمعه شهر و مسئولین برگزار گردید. جام فوتسال ماه مبارک رمضان که چند شب میهمان جوانان شهرها و بخش های شرق اصفهان بود، با نام میثاق با ولایت با حضور 16 تیم برپا شد که تیم های قلعه بالا و پاس اژیه به فینال مسابقات راه پیدا کردند و تیم پاس اژیه موفق شد با نتیجه 4-1 تیم روستای قلعه بالا را شکست دهد.

رمضان همراه لحظه های ورزشی شرق اصفهان

مسابقات در دو گروه 5 نفره تشکیل گردیده که تیم شهدای تودشک توانست در گروه خود با برگزاری 4 مسابقه به فینال مسابقات راه یابد و در روز آخر تیم شهدای تودشک و تیم تربیت بدنی و ورزش و جوانان هرند برپا شد و تیم شهدای تودشک توانست نتیجه را 3 بر صفر به نفع خود تمام کند.

سرپرست تیم شهدای تودشک: عبدالله تقیان تودشکی
مربی: مهدی شاهمیرزایی
مسئول تربیت بدنی کوهپایه: رضا مرادیان
مسئول برگزاری مسابقات: مظلوم یزدی
نماینده ورزش شهر تودشک: محمود جعفری

اختتامیه و فینال مسابقات ضیافت نور در حسن آباد

در پایان مسابقات جام ضیافت نور در رشته فوتسال در رده بزرگسالان دو تیم جاوید و استقلال کمال آباد به فینال راه یافتند که در این بازی تیم جاوید با نتیجه 4 بر 2 تیم استقلال را شکست دادو مقام قهرمانی این دور از مسابقات را به خود اختصاص داد.
در رده جوانان نیز دو تیم ستاره های امید دستجرد و پرسپولیس به فینال راه یافتند که تیم پرسپولیس با نتیجه 3 بر 0تیم ستاره های امید دستجرد را شکست داد و مقام قهرمانی این دور از مسابقات را به خود اختصاص داد.
در پایان کاپ و مدال قهرمانی تیم های اول توسط پیشکسوتان فوتبال، اعضای شورای اسلامی، ریئس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا، ریئس هیئت فوتبال و مدیر هیئت فوتبال جرقویه به تیم های منتخب اهدا گردید.
شایان ذکر است در رده بزرگسالان 249 گل و در رده جوانان 81 گل که جمعا 330 گل از خط دروازه ها گذشت.
در این دوره جمعا 151 کارت از جیب داوران خارج شد که در رده جوانان 23 کارت زرد و 5 کارت قرمز و در رده بزرگسالان 102 کارت زرد و 210کارت قرمز صادر گردید این تعداد کارت شامل سرپرستان، مربیان و بازیکنان بوده است.


12 داور این مسابقات را قضاوت کردند که اقای مصطفی صادقی با 25 قضاوت بیشترین داوری را بر عهده داشت.
در این دوره 583 خطا در بازیها انجام گرفته که در رده جوانان 82 خطا در نیمه اول و 88 خطا در نیمه دوم و در رده بزرگسالان در نیمه اول 191 خطا و در نیمه دوم 221 خطا صورت گرفت.
کل بازی های انجام شده 63 بازی که 17 بازی در رده جوانان و 46 بازی در رده بزرگسالان برگزار گردید.
بیشترین گل زده توسط تیم پرسپولیس با 21 گل در رده جوانان بوده و بیشترین گل در رده بزرگسالان تیم فجر دستجرد با 42 گل و کمترین گل در رده جوانان تیم یاران و در رده بزرگسالان تیم محله نو بوده است.

آقای گل حسن آباد با 8 گل زده

امیر حسین شفیعی از تیم جوانان سپاهان با 8 گل زده بعنوان آقا گل در رده جوانان و اقای سید رضا حسینی کمال آبادی از تیم استقلال کمال آباد با 13 گل زده آقا گل رده بزرگسالان می باشد.
بهترین بازیکن این دوره از مسابقات آقای احمد رضا احمدی از تیم ستاره های امید دستجرد انتخاب شد.
تیم فوتسال جوانان یاران بعنوان تیم اخلاق و تیم فوتسال پرسپولیس بعنوان تیم اخلاق رده بزرگسالان انتخاب گردید.

22 تیم حاضر در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ضیافت نور شهر ورزنه

در پایان مسابقات دو تیم محکم بتون ورزنه و تیم طلای ولیعصر به فینال راه یافتند که در بازی فینال با حضور جمعی از مسئولین، حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه، مجید جابر عضو شورای اسلامی شهر ورزنه تیم محکم بتون بانتیجه 4 بر صفر بر طلای ولیعصر را شکست داد و مقام قهرمانی این دوره مسابقات را از آن خود کرد و همچنین تیم اصفهان پرده کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد.
در پایان با حضور مسئولین از دو تیم اول و دوم و کلیه داوران و دست اندرکاران که در این دوره از مسابقات همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد و جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

فینال مسابقه فوتسال بین دو تیم سپاهان محمدآباد و جاوید خورچان با برتری 2بر 1تیم سپاهان محمد آباد به پایان رسید 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “عید سعید فطر همراه لحظه های پایانی جام ضیافت شرق اصفهان/ تصاویر”

  1. یاریان گفت:

    چجوری چن تا عکس برای خبر بفرستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.