سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 16:30 - جمعه 26 تیر 1394

امام جمعه شهر اژیه:

نباید امور مرتبط با توافقنامه وحدت جامعه را خدشه دار کند

حجت الاسلام شاهمیری گفت: امید آن داریم که متن توافق با حفظ خطوط قرمز نظام و هشدار های رهبر انقلاب یک توافق خوب قلمداد شود.

به گزارش اصفهان شرق از اژیه، امام جمعه شهر اژيه در خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به نتايج مذاكرات هسته اي گفت: ضمن خداقوت به تیم مذاکره کننده هسته ای همانند رهبر معظم انقلاب از زحماتشان حمایت می کنیم.

حجت الاسلام شاهمیری اظهار کرد: امید آن داریم که متن توافق با حفظ خطوط قرمز نظام و هشدار های رهبر انقلاب یک توافق خوب قلمداد شود.

وی با اشاره به اینکه مردم محرم نظام هستند، افزود: خواسته ی ما از دولت ارائه متن توافقنامه به مردم و نخبگان کشور است و این امر از حقوق ملت است.

امام جمعه شهر اژیه تصریح کرد: مردم و نخبگان بايد بصورت آزادانه و با حفظ وحدت و همدلي موافقين و مخالفين متن توافق بحث كنند و بايد توجه داشته باشند كه بخاطر اين توافق وحدت جامعه خدشه دار نشود.

وی با ذکر این مطلب که امروز آمریکا بیش از پیش به توافق با ایرانیان نیازمند است، گفت: اوباما در سخنان اخير خود این را مطرح کرد که ايران یک قدرت در جهان است و امروز آمريكا و كشورهاي غربي خود از نظر اقتصادي و سياسي تحت فشار قرار گرفته و به توافق با ايران نياز دارند.

شاهمیری با اشاره به برداشت گندم در شرق اصفهان عنوان کرد: تا امروز از شهر اژيه و روستاه هاي اطراف حدود 9000 تن گندم تحويل شركت تعاوني كامكار شهر اژيه شده است و در استان از جهت خريد گندم رتبه ي دوم را كسب کرده ایم و باید شکر نعمت خداوند را به درستی به جا آوریم.

شاهميري در پايان به روح شهيد محمد حسين باقري كه در تاريخ 1365/4/28 در جزيره جنون به شهادت نائل گرديد سلام و درود فرستاد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.