سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:35 - جمعه 26 تیر 1394

در مسجد جامع شهر حسن آباد برگزار شد:

اختتامیه و تجلیل از قاریان محفل قرآنی صادق آل محمد

مراسم اختتامیه و تجلیل از قاریان قرآن محفل قرآنی صادق آل محمد با حضور روحانیون و مسئولین شهر در مسجد جامع شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) در سخنانی گفت: خداوند متعال با خلق بشر مسیر هدایت او را نیز مشخص کرد که همان کتاب آسمانی ما مسلمانان می باشد و امروزه همه بدبختی های ما دوری از این کتاب آسمانی، مساجد و روحانیون می باشد.

سرهنگ ساعی اظهار کرد: دشمنان ما با جنگ روانی که راه انداختند می خواهند با فاصله انداختن بین جوان ما و قرآن و مسجد به اهداف انحرافی خود برسند پس همه باید در هر مکانی جایگاه ویژه ای را برای قرآن ایجاد کنیم و با دعوت از جوانان و نوجوانان به مساجد و ارتباط نزدیک آنها با روحانیون بتوانیم از انحراف جوانان جلوگیری کنیم.

وی در ادامه افزود: بعضی کشورهای منطقه با توجه به گسترش اسلام و گرایش جوانان به فرهنگ قرآن و ارزشهای دینی به پرورش گروهای تروریستی بنام اسلام اقدام می کنند یا به قرآن و پیامبر اسلام (ص) اهانت می کنند وظیفه همه ی ماست که با گسترش این گونه محافل و جذب جوانان و نوجوان در داخل کشور از اینگونه انحرافات جلوگیری کنیم چراکه دشمنان ما نیز از آمدن چنین روزی هراس دارند به همین دلیل این گونه اقدامات را انجام می دهند.

در ادامه علیرضا صادقی مسئول فرهنگی مسجد جامع در رابطه با فعالیتهای کانون فرهنگی قرانی صادق آل محمد سخنانی ایراد کرد.

درپایان به افرادی که در طول ماه مبارک رمضان در محفل قرآنی (جمع خوانی قرآن) فعالیت داشتند از طرف بسیج ناحیه امام علی (ع) هدایایی تقدیم شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.