سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 17:49 - پنجشنبه 25 تیر 1394

خانواده های طرح محسنین با حامیان خود افطار کردند

رئیس کمیته امداد کوهپایه گفت: در آخرین روز های ماه مبارک رمضان خانواده های طرح محسنین( غیر ایتام ) با حامیان خود در محل کاروانسرای عباسی کوهپایه دیدار و روزه خود را بر سر یک سفره خوان کرمی افطار کردند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کوهپایه: در این جمع صمیمی که با نماز جماعت مغرب و عشا آغاز گردید و سپس افطار نموده و در آخر برنامه  ضمن دلجوئی حامیان از بیماران جهت رفع مشکل خانواده ها با رئیس امداد کوهپایه بحث و تبادل نظر نمودند و قول مساعد جهت همکاری و رفع مشکلات خانواده ها از قبیل تامین کمک هزینه جهیزیه و هزینه های درمان بعضی از خانواده های تحت حمایت  را اعلام داشتند.

کلیه هزینه های این مراسم  توسط خیرین خیریه نسا المومنین پرداخت شده است.

شایان ذکر است کمیته امداد کوهپایه بیش از تعداد 1100 خانوار تحت حمایت داشته که بیشتر آنها  جز خانواده ای طرح محسنین و حتی احتیاج به نگهداری و مراقبت ویژه می باشند.

موسی کاظمی افزود: در آخرین روز های ماه مبارک رمضان یک خیر دیگر مقدار 3 تن صیفی جات شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه، خیار و بادمجان و مقدار 100 کیلو خرما جهت اهدا به خانواده های تحت حمایت تحویل امداد کوهپایه گردید.

همچنین از توزیع 500 پرس غذا گرم بین خانواده ای تحت حمایت خبر داد و ارزش کمک های اهدائی( صیفیجات و اطعام )  بیش از 60000000 ریال می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.