سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 20:21 - چهارشنبه 24 تیر 1394

با نظر علما و مسئولان شهر ورزنه:

همدلی مردم ورزنه در نماز عید فطر به زیبایی مشهود است/ گلستان شهدای ورزنه میزبان نمازگزاران

در جلسه ای با حضور علما و مسئولان شهر ورزنه، مقرر شد که نماز عید فطر امسال در گلستان شهدای شهر ورزنه اقامه شود.

به گزارش اصفهان شرق، نماز عید فطر بزرگترین اجتماع مسلمانان در سراسر دنیا و نشانه از وحدت مسلمین در جهان می باشد و اجتماع روز عید فطر میتواند در پیوند و همدلى مسلمانان نقش آفرینی بسیار موثری انجام دهد.

عید فطر از سویى حكایت از پیوند معنوى انسان با خداى خویش دارد و از سوى دیگر حكایت‏گر ارتباط وى با هم‏ كیشان خود است و در طول تاریخ این اجتماع به قدری اهمیت داشته و تحول آفرین بوده که رهبران سیاسی هم از آن بهره گرفته اند.

یکی از ویژه گی های عید سعید فطر و اقامه نماز عید تعظیم شعائر الهی است که با شعار تكبیر و تهلیل و تحمید و تقدیس همراه است که این خلوص و جلوه وصف نادشدنی را به این روز بزرگ می دهدو تک تک مسلمانان با فرارسیدن این روز نوعی شادی و لذت درونی در خود احساس می کنند.

در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر که با حضور امام جمعه شهر ورزنه، علماء و روحانیون و همچنین مسئولین بخش بن رود و شهر ورزنه برگزار گردید مصوب شد مکان برگزاری نماز عید فطر را به خاطر کمبود فضا و مشکلات ترافیکی تغییر پیداکند و مقرر گردید نماز عید فطر امسال در گلستان شهدای شهر ورزنه اقامه گردد.

گفتنی است، نماز عید فطر به امامت عالم بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد باقری اقامه خواهد شد و ساعت شروع مراسم 30/6صبح روز عید می باشد و از همه مردم مومن و عزیز خواهشمندیم باتوجه به اینکه مستحب است مومنین جهت اقامه نماز با پای پیاده به طرف محل اقامه نماز حرکت کنند حتی الامکان از وسیله نقلیه استفاده ننمایند و عزیزانی هم که از وسیله نقلیه استفاده می کنند همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و همچنین عزیزان انتظامات برگزاری نماز عید فطر را داشته باشند.

IMG_4548 IMG_4552 IMG_4554IMG_4562 IMG_4564 IMG_4566

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.