سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:38 - چهارشنبه 24 تیر 1394

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

امام جمعه شهر حسن آباد تا دو هفته ديگر معرفي مي شود

دبير شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان در جلسه هماهنگي نماز جمعه شهر حسن آباد از معرفي امام جمعه اين شهر تا دو هفته آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا،دبير شوراي سياست گذاري ائمه جمعه استان، در جلسه ای که به منظور برگزاری نماز جمعه شهر حسن آباد برگزار شد، گفت: نماز جمعه یکی از بالاترین فرائض الهی است که خداوند آن را وسیله ای برای پیشرفت و ترقی مسلمانان و حل مشکلات آنها قرار داده است.

حجت السلام صالحيان با اشاره به برگزار نشدن نماز جمعه قبل از انقلاب به دلیل اعتراض دستگاه حاکمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه در بيش از 840 نقطه از کشور نماز جمعه برگزار مي شود که سهم استان اصفهان از اين آمار 81 مورد است که در بين استان هاي کشور بيشترين آمار است. این موضوع ميزان مذهبی و تدین مردم استان، شهرستانها و شهرهای آن را می رساند.

وی در مورد نماز جمعه شهر حسن آباد نيز افزود: مسئولان شهر باید امکانات اولیه را فراهم کنند و روحانیون و طلاب نیز یک نفر آشنا به علم روز و سیاست را از بين خود به دفتر ائمه جمعه استان معرفی کنند.

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ابزار اميدواري کرد تا 15 روز دیگر امام جمعه شهر حسن آباد معرفي خواهد شد.

در ابتداي اين جلسه شهردار حسن آباد در خصوص ویژگیها و موقعیت شهر حسن آباد و پیگیریهای انجام شده در خصوص برگزاری نماز جمعه گزارشي را بيان کرد. همچنين حضار در اين جلسه در مورد لزوم برگزاری نماز جمعه در شهر حسن آباد و تعیین امام جمعه نظرات خود را ارائه کردند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “امام جمعه شهر حسن آباد تا دو هفته ديگر معرفي مي شود”

  1. شهروند حسن آبادی گفت:

    ایا واقعا این کار انجام می شود امید است با همدلی و همکاری طلاب این کار انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.