سرویس: سیاسی » بین الملل 15:15 - چهارشنبه 24 تیر 1394

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

توافق هسته ای به معنای پایان استکبار ستیزی نیست

رمضان علی غلامرضایی گفت: بر اساس تجربه ی تاریخی و آموزه های دینی امکانی برای جمع شدن حق و باطل زیر یک پرچم واحد وجود ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با اصفهان شرق با اشاره به استکبار ستیزی مد نظر مقام معظم رهبری گفت: بر اساس آموزه های دینی در قرآن لفظ مستکبر و طاقوت و خوی سلطه گری آنها به وضوح مشخص و مشهود است و از طرفی انسان های مومن و کسانی که در جبهه ی حق قرار دارند در مقابل آن طیف قرار میگیرند.

رمضان علی غلامرضایی اظهار کرد: بر اساس آموزه های دینی امکانی برای جمع شدن حق و باطل زیر یک پرچم واحد وجود ندارد مگر اینکه یکی از 2 اردوگاه مربوطه از مواضع خود کوتاه بیایند.

وی طرح سلاح هسته ای با ایران توسط امریکا را بهانه ای برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور عنوان و افزود: طبق گفته های شرع و دین ایران به هیچ عنوان به سمت ساخت سلاح اتمی نخواهد رفت و به این دلیل با ابر قدرت های دنیا پای میز مذاکره است که به دنیا اثبات کند اهل منطق و گفتو گو است.

غلامرضایی دشمن را نگران پیشرفت علمی ایران دانست و گفت: دشمن نگران هسته ای ما نبوده بلکه با مشاهده ی پیشرفت های علمی کشور و احساس خطر از قدرت ایران به دنبال مهار این کشور پیروز است.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات به معنای پایان پذیرفتن مخالفت با استکبار نیست، اذعان کرد: مبارزه با جبهه ی باطل تا زمانی که استکبار در مسیر ظلم وجود دارد توسط جوانان انقلابی وجود دارد و کسی گمان نبرد که توافق هسته ای به معنای پایان پذیرفتن مخالفت با استکبار و استکبار ستیزی است.

کارشناس مسائل سیاسی از محبوبیت ایران در بین آزادی خواهان و مظلومان جهان گفت: گفت وگو در رابطه با یک موضوع به معنای پایان پذیرفتن استکبار ستیزی نبوده و اگر به اهداف انقلاب بنگریم شعار مخالفت با ظالم در بطن کشور قابل مشاهده است و همین عاملی در محبوبین ایران در بین مظلومان دنیا است.

وی در پایان با توجه به آرمان استکبار ستیزی در بین دیگر اهداف عالیه نظام اسلامی بیان کرد: تشکیل حکومت جهانی اسلام رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی از آرمان های کشور است و جایگاه استکبار ستیزی به خوبی در کنار مواضع خطیر جمهوری اسلامی ایران ممتاز و روشن است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.