سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 00:01 - چهارشنبه 24 تیر 1394

تشکر مردم ورزنه از تیم مذاکره کننده/ پیش نویس به منزله موفقیت نهایی نیست

مذاکرات ۵+۱ پس از ماهها تلاش بالاخره روز سه شنبه (روز گذشته) به مرحله ای رسید که برخی آن را رسیدن به نقطه نهایی قلمداد می کنند که باید به آنها گفت: لطفا برای برگزاری جشن هسته ای کمی صبر کنید!!!

به گزارش اصفهان شرق، مذاکرات ۵+۱ پس از ماهها تلاش بالاخره روز سه شنبه (روز گذشته) به مرحله ای رسید که برخی آن را رسیدن به نقطه نهایی قلمداد می کنند.
فارغ از بررسی نتایج مذاکرات، اصل نشاندن قدرتهای سرکش بی منطق پشت میز مذاکره بزرگترین موفقیت بزرگ برای نظام اسلامی بود زیرا در منطق جمهوری اسلامی که منطقی منطبق بر حکمت های عقلانی ولایی و الهی است، گفتگو جایگاه ویژه ای دارد.

بی شک رسیدن به چنین پیروزی هایی یک ساله و دو ساله محقق نشده است و یک سیر ۱۲ ساله دارد که در این سیر تنها توکل بر خدا، هدایت های رهبر معظم انقلاب و عزم، ایستادگی ملی، توانمندیهای دفاعی نیروهای مسلح و پیگیری های مسوولین اجرایی چنین برگه های زرینی را رقم زده است.

اما نکته هایی که در این پرونده باید به آن توجه داشت این است که:

اولا نوشته شدن پیش نویس به منزله موفقیت نهایی نیست، چرا که اولا دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام نشده است زیرا این دشمنی یک دشمنی ماهیتی است و مبتنی بر دو نگرش مادی گرایانه و خدا محوری است، تاریخ جهاد ملت ایران برای اعتلای کلمه الله، تاریخی است مملو از دشمنی های استکبار است زیرا چنین ماهیتی، ماهیت استکبار جهانی را به خطر خواهد انداخت.
IMG_3361
قطعا نشاندن چنین دشمنی که تلاش می کند که هدفش بازکردن پیچ و مهره های هسته ای در پشت میزهای مذاکره یک موفقیت بزرگ است و از سوی دیگر به ما نشان می دهد هدف دشمن از نشستن پشت میز مذاکره دشمنی است و این دشمنی ادامه دار و مستمر و با هدف باز کردن پیچ و مهره های هسته ای کشور( که در اصل بازکردن پیچ و مهره های اقتدار، عزت و استقلال کشور در ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی است)، دنبال می شود.

و ثانیا باید برای راه اندازی جشن هسته ای کمی بیشتر صبر کرد زیرا هنوز نه تنها ابعاد جمع بندی پیش نویس به خوبی مشخص نشده است، از سوی دیگر باید مترصد اقدامات دشمن بود زیرا خوی استکباری همواره زیاده خواه است و بهانه تراش.

IMG_4964

ولذا رسیدن به مرحله ای از روند این مذاکرات نباید، ماجرای تنگه احد دیگری برای ما رقم بزند و جمع آوری غنایم حزبی و سیاسی برای انتخابات های آتی ما را از کمین دشمن غافل کند. زیرا رسیدن به گام پایانی پیش نویس پایان کار نیست و فرایندی برای تصویب در مجالس کشورهای مختلف ۵+۱ و ایران وجود دارد و باید منتظر بود تا نتایج این مصوبات در ۲-۳ ماه آینده مشخص شود.

IMG_4992

ثالثا متن کنونی پیش نویس باید با دقت های حقوقی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی مورد مطالعه قرار گیرد و کارشناسان و به ویژه نمایندگان مردم تلاش کنند نقاط ضعف آن را به هیات مذاکره کننده تفهیم کنند تا در صدد رفع آن برایند.

نکته اساسی دیگر اینکه نباید فراموش کرد که دولت و مجلس به هر میزان از مسیر ولایت دور شوند نتیجه مذاکرات را به کام دشمن خواهند ساخت.

13 نظر در مورد “تشکر مردم ورزنه از تیم مذاکره کننده/ پیش نویس به منزله موفقیت نهایی نیست”

  1. قاسم گفت:

    آقای تدبیر اگه یکم تدبیر داشتی ادب هم داشتی. اگه یکم فکر می کردی می فهمیدی 20 درصد چه فایده ای داره خوپ حتماً بیسوادی یا اطلاع کافی نداری .
    این دولت با این کار بزرگترین خیانت رو به این مملکت کرده بدبخت!!!!!!!!!!!!!!

  2. ایرانی گفت:

    با سلام خدمت دلواپسان عزیز لطفا اینقدر اجر زحمات دیگران را ضایع نکنید ما همین سه درصدش را هم نمیخوایم فقط میخوایم زندگی کنیم همین.

  3. علی گفت:

    اقایان دلواپس لطفا خودتون رو ناراحت نکنید انشالله اورانیوم 20 درصد هم سر سفره هاتون میاریم . باتشکر از خبر های کیهان شرق

1 2
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.