سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:12 - سه شنبه 23 تیر 1394

​معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

امکان پیاده راه کردن خیابان آمادگاه بررسی می شود

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه پیاده راه کردن چند نقطه شهراصفهان در دستور کار قرار دارد، اعلام كرد: امکان پیاده راه کردن خیابان آمادگاه با همكاري دانشگاه علم و صنعت بررسی می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ عليرضا صلواتي با بيان اين مطلب گفت: مطالعات پیاده راه کردن برخی از نقاط شهر که امکان آن فراهم است، با همكاري دانشگاه علم و صنعت در دست بررسي است.
وي افزود:گسترش حمل و نقل پاک یکی از محورهای پنچ گانه حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان است از اين رو در کنار ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه در اصفهان، ایجاد پیاده راه ها نیز مورد توجه قرار می گیرد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان تصريح كرد: برای ایجاد پیاده را ه ها در اصفهان اولین گام پیاده راه کردن میدان امام(ره) بود و پس از تکمیل خیابان حاج آقا نور الله نجفی، بخشی از خیابان حافظ و خیابان سپه نیز پیاده راه می شوند.
صلواتي خاطرنشان كرد: پس از تکمیل ایستگاه های قطار شهری در میدان امام حسین(ره) و میدان انقلاب ، چهار باغ عباسی نیز پیاده راه می شود.
وي با اشاره به اهمیت تو سعه پیاده راه ها در اصفهان اظهار داشت: پیاده راه کردن چند نقطه شهراصفهان در دستور کار قرار دارد.
صلواتي تاكيد كرد: با همکاری دانشگاه علم و صنعت مطالعات پیاده راه کردن برخی از نقاط شهر که امکان آن وجود دارد، در جریان است و در اين راستا امکان پیاده راه کردن خیابان آمادگاه بررسی می شود.
به گفته وي در ده سال گذشته خیابان های جدیدی در بافت مرکزی و پیرامونی شهر احداث شده است که ایجاد خطوط اتوبوسرانی جدید در این خیابان ها از درخواست های شهروندان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان عنوان کرد: شهروندان باید بتوانند با 400 متر پیاده روی به اولین ایستگاه برسند و تسهیل دسترسی شهروندان به ایستگاه های اتو بوس در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک پیش بینی می شود.
صلواتي ادامه داد: بررسی خطوط اتوبوسرانی اصفهان برای ساماندهی با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در حال انجام است و خطوط اتوبوسرانی اصفهان از نو باز طراحی می شود تا مشکلات موجود حل شود.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.