سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:02 - دوشنبه 22 تیر 1394

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان:

انتقال مصدومان حادثه ذوب‌آهن به کشور آلمان به نظر پزشک بستگی دارد

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به انتقال مصدومان حادثه این شرکت به کشور آلمان گفت: در این مورد منتظر نظر پزشک هستیم و ذوب‌آهن آمادگی این کار را دارد و حتی مقدمات انتقال و پذیرش انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا کجباف اشاره به وضعیت مصدومان حادثه شرکت ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر مصدومان وضعیت بهتری دارند و در بیمارستان چمران تهران بستری هستند.

وی افزود: روز گذشته وزیر کار رفاه و تعاون از مصدومان حادثه دیده عیادت کرده و در حال حاضر وضعیت مصدومان رو به بهبودی و در حال مداوا هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به انتقال مصدومان به کشور آلمان تصریح کرد: در این مورد منتظر نظر پزشک هستیم و ذوب آهن آمادگی این کار را دارد و حتی مقدمات انتقال و پذیرش انجام شده که همه اینها بستگی به نظر پزشک دارد.

وی گفت: محوطه‌ای که در آن حادثه رخ داده در حال تعمیرات و رسیدگی است تا مقدمات آن انجام شود و مجدد شروع به کار کند. کجباف گفت: هنوز دلیل حادثه مشخص نشده و در حال حاضر در حال بررسی وپژوهش بوده اما تا 2 روز آینده  علت اصلی حادثه مشخص می‌شود.

کجباف با اشاره به وضعیت خانواده‌های فوت شدگان حادثه افزود: تمامی افراد بیمه بوده‌اند و ذوب‌آهن پیگیری بیمه افراد را انجام داده و هم‌چنین تاکنون ذوب آهن تمامی هزینه‌های آنها پرداخت کرده است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.