سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:19 - دوشنبه 22 تیر 1394

به‌دنبال منع فروش اینترنت پرسرعت مخابرات در اصفهان؛

تکلیف 430 هزار مشترک “ADSL” مخابرات اصفهان چه می‌شود؟

روز گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فروش خدمات اینترنت 2020 را تا اطلاع ثانوی در اصفهان لغو کرد. حال این سوال مطرح می شود که تکلیف 430 هزار مشترک ADSL مخابرات اصفهان که همچنان از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند چه می‌شود؟

به گزارش اصفهان شرق؛ روز گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فروش خدمات اینترنت 2020 توسط شش استان را به دلیل خدمات بی کیفیت و کم فروشی به حالت تعلیق درآورده است. نکته جالب توجه قرارگیری شرکت مخابرات اصفهان در این لیست است. براساس اعلام سازمان تنظیمات مقررات و ارتباطات رادیویی به دنبال این اقدام تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیری‌های لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.
این اتفاق درحالی رقم خورده است که کشایی مدیرعامل مخابرات استان اصفهان در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال جاری با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه و شهروندان مباحث اینترنت پرسرعت  ADSL است، می‌گوید: ما بالغ بر 430 هزار مشترک ADSL مخابرات در سراسر استان داریم که این سرویس مخابرات بطور جدی مورد استقبال مردم واقع شده است.
وقتی آمار مشترکین اعلام شده از سوی کشایی مدیرعامل مخابرات استان اصفهان و اطلاعیه سازمان  تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را کنار هم می‌گذاریم، این سوال برایمان مطرح می‌شود که تکلیف این 430 هزار مشترک اغلب ناراضی اینترنت مخابرات با توقف فروش اینترنت 2020 در اصفهان چه می‌شود؟ آیا خدمات بی کیفیت همچنان برای این کاربران ادامه دار است و یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای مشترکین قدیمی اینترنت 2020 هم فکری کرده است؟
با این اوصاف و طبق اعلام این سازمان، اینترنتی که از سوی شرکت مخابرات استان اصفهان به مشترکان ارائه می شده است، کیفیت لازم را نداشته است، اما علیرغم این مسئله همچنان کاربران قدیمی از این خدمات استفاده می‌کنند بدون آنکه شرکت مخابرات برای کاربران قدیمی خود توضیحی داشته باشد.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.