سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:06 - یکشنبه 21 تیر 1394

امروز و همزمان با سالروز عفاف و حجاب

اصحاب رسانه اصفهان با خانواده «شهیده طیبه واعظی» دیدار کردند

در راستای برگزاری کنگره ملی «شهیده طیبه واعظی»؛ شهیده شاخص سال 94 در کشور، برنامه دیدار اصحاب رسانه اصفهان با خانواده این شهید پیش از ظهر امروز، همزمان با سالروز عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمیدرضا رحمتی پیش‌ از ظهر امروز در دیدار اصحاب رسانه با خانواده «شهیده طیبه واعظی»، اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در هر سال یک شهید را به عنوان شهید شاخص آن سال معرفی می‌کند که امسال نام «شهیده طیبه واعظی» به عنوان شهید شاخص سال 94 اعلام شده است.
وی با بیان این‌که اصفهانی بودن این شهید بزرگوار، رسالت استان را در معرفی شاخصه‌های اخلاقی، رفتاری و مبارزاتی ایشان سنگین‌تر می‌کند، عنوان کرد: «شهیده طیبه واعظی» از شهدای انقلاب اسلامی بوده که سال 56 همراه با همسر خود «ابراهیم جعفریان» زیر شکنجه‌های ساواک به مقام شهادت نائل می‌شود.
مسوول معاونت و روابط عمومی تبلیغات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت «شهیده طیبه واعظی» در آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش یک روزه به همت سپاه و با همکاری بسیج جامعه زنان استان اصفهان برگزار می‌شود.
رحمتی با بیان این‌که شاخصه اصلی «شهیده طیبه واعظی»، پایبندی محکم ایشان به عفاف و حجاب بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان زمانی که ساواک دست به چادر او دراز می‌کند فریاد می‌زند”مرا بکشید، اما حجابم را برندارید”.
وی حضور امروز و دیدار اصحاب رسانه با خانواده این شهید را به عنوان اولین قدم در برگزاری کنگره ملی «شهیده طیبه واعظی» در روز بیست و یکم تیرماه، عنوان کرد.
منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.