سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:10 - شنبه 20 تیر 1394

مدیرکل ارشاد اصفهان

جشنواره مطبوعات اصفهان دی‌ ماه امسال برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان امسال در ۲ مرحله برگزار می‌شود، گفت: جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های استان اصفهان دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی پیرامون برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزار نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان امسال در 2 مرحله برگزار می‌شود و هم‌زمان با 17 مرداد روز خبرنگار، آئین تجلیل عمومی از اصحاب رسانه‌ استان برگزار شده و در دی‌ماه نیز جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا ما از 9 صنف رسانه‌ای از جمله عکاسان، خانه مطبوعات، انجمن صنفی خبرنگاران، سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها  در جلسات هم‌‌اندیشی دعوت کردیم که نقطه نظرات خود را برای برگزاری بهتر نمایشگاه امسال ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: تلاش شده است که در جلسات هم‌‌اندیشی با صنوف مختلف رسانه استان، کل جزئیات و ابعاد برای ارتقای کیفیت برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه‌‌نامه ابلاغی برگزاری جشنواره مطبوعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده، گفت: در تلاش هستیم نکات مندرج در این ابلاغیه که از جمله داوران بومی و غیر بومی است را در تمام عرصه‌ها و رسته‌های مطبوعات استان به طور کامل دیده شود.

حجت‌الاسلام ارزانی با اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان فضای مطلوبی برای برگزاری چنین جشنواره و نمایشگاهی نبوده، چند مکان در نظر گرفته شده که در صورت قطعیت اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع مکان برگزاری جشنواره مطبوعات امسال مجتمع فرشچیان نیست، افزود: اگر ما معتقد هستیم که مطبوعات و خبرگزاری‌ها حرف نخست را در دنیا می‌زنند باید با نگاه قوی‌تری به این عرصه نگاه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره مطبوعات در اصفهان خاطرنشان کرد: بودجه اداره کل ارشاد استان امروز ابلاغ شده که افزایش حداقلی داشته که مدیریت تقسیم آن با ما بوده اما ما در تلاش هستیم که از ظرفیت مشارکت دستگاه‌ها و نهادها برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان استفاده کنیم.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.