سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:01 - جمعه 19 تیر 1394

امام جمعه شهر هرند:

برخی از مسئولین فقط شعار فرهنگ سازی در جامعه را سرمی دهند

امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بعضی از مسئولین فقط شعار فرهنگ سازی در جامعه را سر داده اند و در عمل هیچ گونه حرکت و کاری برای نسل جوان انجام نمی دهند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از خبرنگار روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی اصل حسینی امام جمعه هرند در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند طی سخنانی گفت: مواظب باشید ظواهر زیبای دنیا شما را فریب ندهد. وی با بیان حدیثی از حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: دنیا همیشه چون ماری زیبا ونرم است ولی دربطن آن زهری کشنده وجود دارد.

خطیب نماز جمعه هرند اظهار کرد: متقین دنیا را مزرعه آخرت می دانند و دلبسته به دنیا و ظواهر دنیا نخواهند بود. اصل حسینی به جوانان توصیه نمود با وجود تکنولوژی های جدید مواظب باشند بعضی از این ها باعث از هم پاشیدن زندگی آنان نشود و ایمان و دین آنها را نگیرد.

0258411 (2)0258411 (3)

حسینی گفت: پدران و مادران با فرزندانشان رفیق باشند و با آنها هم سخن و همنشین و به مشکلات آنها توجه داشته باشند.

اصل حسینی در قسمتی از سخنان خود گفت: بعضی از مسئولین فقط شعار فرهنگ سازی در جامعه را سر می دهند و در عمل هیچ گونه حرکت و کاری برای نسل جوان انجام نمی دهند. باید با کسانی که درجامعه هنجارشکنی میکنند و جوانان را به گمراهی می کشانند برخورد قانونی شود.

امام جمعه هرند در خطبه دوم نمازجمعه از شرکت مردم فهیم و ولایت مدار شهر هرند و بخش جلگه که با حضور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند، تقدیر و تشکر نمود و ادامه داد: این راهپیمایی ها اثرات بسیار زیادی دارد و دشمنان این نظام و انقلاب با دیدن این صحنه های عظیم راهپیمایی در کشور اسلامی ایران قطعا سکته خواهند کرد.

 

0258411 (4)

امام جمعه هرند با توجه به مذاکرات هسته ای در وین گفت: چنین مذاکراتی در دنیا بی سابقه بوده است و این نشان می دهد که چه دشمنان بخواهند و چه نخواهند کشور جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت منطقه در خاورمیانه است.

وی گفت: ملتی که سرور آنان حضرت سید الشهدا اقا ابا عبدالله الحسین است که با تحریم آب و غذا به هیچ عنوان تسلیم نشد، این ملت ایران هم در این صورت به سید سالار شهیدان اقتداء خواهد کرد و در مقابل یزیدیان زمان خواهند ایستاد و زیر بار ظلم و زور نخواهند رفت.

0258411 (5)

اصل حسینی با تبریک 23 تیرماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند به مدیریت ، اساتید ،کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی و تقدیر از مدیریت این دانشگاه بخاطر فراهم آوردن رشته های فنی مهندسی تصریح کرد: این دانشگاه با داشتن رشته های فنی و مهندسی در منطقه و شرق اصفهان باعث ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرک صنعتی شده است و به جوانان توصیه نمود با ادامه تحصیل در رشته های موجود در این دانشگاه می توانند به کار دست پیدا کنند.

خطیب نماز جمعه هرند در پایان گفت: به حول و قوه الهی در منطقه جلگه و با همدلی مسئولین و مردم مشکلات برطرف خواهد شد. ایشان با اشاره به جاده هرند کوهپایه گفت: مسیرهرند تا پل راه آهن بزودی افتتاح خواهد شد و بقیه مسیر تا آخر سال ساخته و افتتاح می شود. همچنین با توجه به جلسات مسئولین بخش جلگه با بنیاد مسکن و شهرسازی تصمیمات خوب و خوشحال کنند ه ای برای مردم شهرهرند و مسئولین محلی گرفته شده است.

گفتنی است بعد از راهپیمایی روز قدس و قبل از خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رجائی زاده بعنوان سخنران قبل از خطبه ها پیرامون روز جهانی قدس مطالبی را بیان نمودند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.