سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:11 - چهارشنبه 13 آذر 1392

استقبال مردم ورزنه از کاروان پیاده انصارالحسین

کاروان 64 نفری انصارالحسین در مسیر ارادت خود از طوس تا کربلا در گلزار شهدای ورزنه حضور یافتند.

Vater Markhjgh;kl

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: همزمان با فرا رسیدن ماه صفر سيزدهمين  کاروان انصار الحسین(ع) که به صورت پیاده از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به طرف حرم مطهر امام حسین(ع) حركت كرده  با طی مسافت1100كيلومتر  به مدت يك ماه به  شهر ورزنه رسیدند و مورد استقبال خانواده هاي معظم شهدا، مسئولان و مردم شهيد پرور ورزنه قرار گرفتند.

این کاروان 64 نفری که هر ساله با عبور از شهرهای مختلف کشور به سمت کربلا حرکت می کنند امسال نیز با حضور خود در شهر ورزنه و همچنین در گلزار شهدا با لاله های ایثار تجدید عهد و پیمان بسته و فضای معنوی به شهر دادند.

Vater Markhjghpoipi

در این مراسم  حجت السلام باقري وهمچنين حجت السلام صادق زاده امام جمعه ورزنه از كليه عزيزان تقدير و تشكر كردند.  ذکر مصیبت  با نوای شمس مداح اهل بیت پایان بخش مراسم بود.

در ادامه مراسم حضور عاشقان حسینی طبق سالهاي قبل كليه برادران به منزل حسن شهباز رفتند و در آنجا با مداحي و سينه زني مراسم پایان یافت.

افراد حاضر درکاروان 64 نفر هستند که جوان ترین آنان 16 و مسن‌ترین 74 ساله است و یک روشندل آنها را همراهی می کند.

Vater Markhjgh;kl Vater Markhjgh;l Vater Markhjghiuyi Vater Markhjghijui piopopoipo Vater Markhjghpip Vater Markhjghoiuo Vater Markhjghpooipi Vater Markhjghpoipi

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “استقبال مردم ورزنه از کاروان پیاده انصارالحسین”

  1. با سلام .
    خبر استقبال مردم شهر اژیه از کاروان پیاده انصارالحسین روی وب سایت ما قرار گرفت لطفا بر روی سایت خود قرار دهید . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.