سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 14:08 - جمعه 19 تیر 1394

حماسه با شکوه شاهتوری ها در راهپیمایی روز قدس / تصاویر

همزمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان مردم شهيد پرور دهستان شاهتور با حضور خود در راهپيمايي روز قدس حماسه اي زيبا و با شکوه خلق کردند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام روحي گفت: روز قدس روز تجلي حضور آگاهانه و با بصيرت ملت عزيز ايران اسلامي در جهت لبيک به فرمان امام امت است.

کارشناس مسائل دینی بهترين و مناسب ترين شعار اين روز مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل خواند و اظها کرد: امام رحمه الله عليه فرمودند: ” اگر در تمام شهرهاي آمريکا مسجد بسازند باز هم آمريکا شيطان بزرگ است” و مسلمانان نيز هيچ گاه در برابر ظلم سکوت نمي کنند و هميشه فرياد مبارزه با مستکبرين را سر مي دهند تا ريشه ظلم نابود شود.

وی افزود: فرياد آزادي خواهي ايرانيان، مشتي بر دهان آمريکا و اسرائيل است و هيچ گاه خاموش نخواهد شد.

روحي بابيان اينکه بحث امروز جهان اسلام بحث فلسطين است، تصریح کرد: امروز دنياي اسلام با يک بحراني روبرو است که اگر برطرف نشود جان و مال و ناموس مسلمانان در خطر است.

وي ادامه داد: همانطور که شاهد هستيم مردم مظلوم فلسطين را از خانه و کاشانه خود بيرون مي کنند و منازل و مساجد آن ها را تخريب مي کنند و از هر جنايتي که وجود داشته باشد دريغ نمي کنند.

روحي خاطر نشان کرد: ملت ايران خود طعم ظلم را چشيده و با پشتواني امام رحمه الله عليه نظام شاهنشاهي را منحل کرده و به عنوان ام القراي کشور هاي اسلامي سکوت در برابر ظلم را نمي پذيرد و مي گويد بايد اسرائيل و هر متجاوز گري نابود شود.

وي با اظهار تاسف از سکوت برخی مجامع در برابر دد منشی دشمنان تصريح کرد: آنچه امروز جاي بسي تاسف دارد سکوت برخي کشورهاي اسلامي است که هم سکوت مي کنند و گاهي با حمايت هاي مالي و تسليحاتي اسرائيل را حمايت کرده و جنايت هاي آنان را تشديد مي کنند.

روحاني شاهتور افزود: فلسطين پاره تن اسلام است امام امت آنقدر مساله فلسطين را مهم مي دانستند که روز قدس را روز اسلامي مي دانند.

وي با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی در حمایت از مظلوم گفت: در کشور ما نهاد هاي گوناگوني به برکت امام و انقلاب به وجود آمده که کار آنها حمايت از خانواده هاي بي بضاعت است و نمي توانيم بگوييم چون از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي کنيم از درون کشور غافل هستيم.

روحي با تاکید بر اینکه ايران اسلامي حمايت سياسي نه از اين کشور بلکه از هر کشوري که مورد ظلم قرار بگيرد را دارد، اذعان کرد:  هميشه حامي مظلوماني همچون مردم مظلوم عراق يمن فلسطين خواهد بود.

وي تقارن اين روز مقدس را با اخرين جمعه ماه مبارک رمضان شايسته دانست و گفت: مسلمانان در اين ماه ميهمان خداي متعال بوده و خداوند نيز هيچ گاه حاضر نيست ميهمانانش در برابر ظلم سکوت کنند و با زبان روزه در ماه سراسر معنوي شعار برائت از ظالم را سر مي دهند.

01 02 03 04 05 06 07

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.