سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:09 - چهارشنبه 13 آذر 1392

جلسه شوراهاي بخش بن رود و جلكه باحضور فرماندار اصفهان

تولید و کمک به کشور بحث مردم شرق اصفهان در زمینه آب است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: اگر مردم شرق اصفهان در بحث كشاورزي مباحثي را مطرح می کنند به دلیل این است که باری بر دوش دولت نباشند.

Vater Markhjghiuyiدرابتدا حجت السلام صادق زاده امام جمعه ورزنه پيرامون خشكسالي و محروميت منطقه وايجاد اشتغالزايي  مطالبي بيان كردوگفت: اين مردم اگر خواستار شدند كه آب ميخواهيم، ميخواهند باآن توليد كنند. اين مردم اگردر بحث كشاورزي، بحث صنعت مباحثي را مطرح ميكنندازاين قبيل است كه ما ميخواهيم كمك رسان كشور باشيم نه باري براي دولت. اگر امروز دست استمداد خودمان بر مجلس و دولت دراز شده است به خاطر این است که ما حق خودمان را می خواهیم.

Vater Markhjghiyui

فرماندار اصفهان تاکید نمود: مشکلات مطرح شده به صورت موضوعی دسته بندی و در دستور کار ستاد فرمانداري قرار گیرد تا از طریق تعامل سازنده با دستگاههای ذیربط و برگزاری جلسات با مسئولین هر بخش پیگیری و مرتفع گردد.
فضل اله کفیل با اشاره بر لزوم رفع مشکلات معیشتی کشاورزان شرق اصفهان بدلیل تاثیرات خشکسالی در بخش کشاورزی اظهار داشت: کارگروه آب و کشاورزی با حضور دستگاههای استانی از هفته آینده به صورت فعال در شهرستان تشکیل و با اخذ نظر نمایندگان کشاورزان و نظام صنفی به بررسی موضوعات مختلف می پردازد.

Vater Markhjgh[p[pioVater MarkhjghpoipVater Markhjghouiou

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.