سرویس: اخبار شهرستان » شهدای شرق اصفهان 08:59 - پنجشنبه 14 آذر 1392

در آینده نزدیک انجام می شود

ساماندهی قبور مطهر شهدای گمنام شهر هرند

دبیر یادواره شهدای شهرهرند گفت: حداقل کار برای شهدای گمنام مهیا کردن فضای در جهت آسایش بهتر زائران قبور شهدا گمنام است .

index

به گزارش اصفهان شرق: آن روز یادمان می آید از کبوتران سبک بالی که به دوش مردم عاشق شهر هرند در فضایی آکنده از معنویت تشیع شدند و امروز ما میزبان شهدای گمنامی هستیم که همه در قبال مهیا کردن مکانی مناسب و درخور آنان مسئولیم.

حسن امینی دبیر یادواره ی سرداران و 72 شهید شهر هرند در این رابطه گفت: با پیگیریهای انجام گرفته توسط مسئولین و رویکرد مثبت مسئولین بنیاد حفظ آثار استان سهمیه شهدای گمنام به شهر هرند اختصاص داده شد.

وی افزود: محل دفن شهدای گمنام در نقطه ای حساس و مرکز شهر قرار دارد و در راستای ساماندهی این مکان در دوره قبل پیگیریهای زیادی را انجام دادیم.

امینی بیان نمود: به منظور طرحی متناسب با بافت کویری هرند و سنخیت با آب وهوای منطقه به جمع آوری طرهای یادمانهای شهدای گمنام کشور دست زدیم و انشا اله  به زودی بتوانیم طرحی مناسب را در جهت ساماندهی این مکان انجام دهیم.

وی گفت: اصلی ترین عامل در توقف بازسازی یادمان زمان جابه جایی مسئولین شورا و شهردار بود که این توقف هم به زودی و در آینده ی نزدیک حل می شود.

حسن امینی دبیر یادواره شهر هرند بیان نمود: خوشبختانه شهردار این شهر از چهره های فرهنگی تاثیر گذار است و قول مساعد دادند تا در این رابطه کمک لازم داشته باشند.

وی در پایان از جلسه با هیئت امنای شهدای گمنام خبر داد تا بتوان طرحی را جهت ساماندهی قبور شهدا مصوب کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.