سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:19 - پنجشنبه 18 تیر 1394

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان:

حضور با شکوه ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب

رضا دهقان گفت: جوانان ورزشکار با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به اعلام تاریخی روز قدس توسط امام (ره) جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس هیات فوتبال با گرامیداشت روز جهانی قدس ضمن دعوت از مردم مؤمن و روزه دار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، عنوان کرد: جهان اسلام در شرایط حساسی در همه زمینه ها به خصوص در یمن و عراق و سوریه و دیگر مناطق قرار دارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی است.

رضا دهقان اظهار کرد: امت اسلامی در سراسر جهان همراه با ملت انقلابی ایران برای سی و پنجمین سال پیاپی به دعوت معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رض) لبیک گفته و ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس، با آرمان آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تا نابودی اسرائیل غاصب عهد و پیمان خود را تجدید می کنند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان در پایان افزود: از عموم مردم متدین، روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان اصفهان به خصوص ورزشکاران و فوتبالیست های عزیز درخواست می کنم تا با حضور پرشور و حماسی خود در ۱۹ تیرماه مصادف با ۲۳ رمضان المبارک در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.