سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:02 - پنجشنبه 18 تیر 1394

دعوت مردم شرق اصفهان در آخرین جمعه ماه رمضان:

بیانیه روز قدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع)

ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) طی بیانیه ای از مردم شرق اصفهان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع): ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) طی بیانیه ای از مردم شرق اصفهان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس روزی ماندگار در تاریخ ایران و اسلام است که به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در صفحه زرین امت اسلامی ثبت گردید. این روز عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت و نفرت عمومی ملل مسلمانان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است. روز قدس، روز اقتدار جهان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان است . روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی و متحدان نوکر مآبش، همچنان استوار و پایدارباقی مانده اند.
اکنون تاریخ وارد برهه ای دیگرشده است. روزگاری که بیش از هر زمان دیگری شاهد کشتار خونین کودکان و زنان و مردان بی دفاعی می باشیم که تنها گناه آنان این است که در سرزمین مادریشان و در دفاع از دین حقشان و در راه آزادی و رهایی از ننگ و ذلت ننگ صفتان نجس آلود، کمر همت به دفاع از کیش و آیین و سرزمین شان بسته اند. این سال ها روز قدس البته شور دیگری دارد دشمنان سال هاست در سوریه و عراق و لبنان و … امسال نیز یمن را نشانه گرفته اند تا شاید جبهه مقاومت ملت های مسلمان را در هم کوبند که البته «مَکَرو و مَکَرُ الله اِنّ اللهَ خیرُ الماکِرین» .
امسال در کنارقدس و فلسطین به یاد مظلومیت مردم یمن نیز باید غراتر فریاد کشید و به یقین ایمان داریم فریاد مظلومیت مسلمانان به فتح الفتوح جهانی با امید و استعانت به پروردگار عالم و دست پر مهر مهدی صاحب الزمان (عج) و جانشین به حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی ) منجر خواهد شد .
براستی روز قدس ، روز تجلی حضور با شکوه امت پیامبر اعظم (ص) و آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است و طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود جنایتکار است ، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران و جنایتکاران و رهایی ملت مظلوم یمن از شاهزادگان سعودی به نمایش خواهد گذاشت و فریاد خشم و کینه مجاهدان و آزادیخواهان مسلمان و جبهه مقاومت اسلامی ناقوس مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را رسا‌تر از همیشه به گوش جهانیان خواهد رساند.
بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درک عمیق شرایط موجود با گامهای پولادین مردان و زنان روزه دار قداستی صدچندان به آن بخشیده و عزم راسخ خود را در پایبندی به آرمان های امام راحل(ره) و مبارزه با ددمنشی های رژیم غاصب به منصه ظهور خواهد گذاشت و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر خواهد داد.
تمامی اقشار بسیج و پایوران ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) به همراه خانواده، همچون همیشه شورآفرین و پیشرو حضور مردم مسلمان در عرصه های مختلف بوده و امسال نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس ، با توکل به خدا با حرکت خود ، از همیشه شاداب تر ، با عزمی راسخ تر و فعالتر اثبات خواهند نمود که به فرموده مولایمان امام خامنه ای ( مدظله العالی )می توان و می باید در مقابل سلطه بیگانگان و سلطه جویان ایستاد . و انشاء الله با بصیرت افزون و حرکت کوبنده بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان خواهد کشید و دشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهند نمود . به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین را نظاره گر باشیم .

لقدس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.