سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 20:07 - چهارشنبه 17 تیر 1394

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه عليا:

روز قدس روز تعهد، مسئولیت و انسان دوستی است

حجت الاسلام صادقی روز جهاني قدس را روز انسان دوستي دانست و از مردم ولایتمدار و شهید پرور حسن آباد خواست پرشور تر از گذشته در راهپیمایی اين روز شرکت کنند.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه عليا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا در خصوص اهميت روز جهاني قدس با اشاره به سخن پيامبر اکرم (ص)، گفت: « مَنْ سَمِعَ رَجُلاً يُنادى يا لَلْمُسْلِمينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ » هر كس فرياد كمك خواهى كسى را بشنود و به كمكش نشتابد، مسلمان نيست.

حجت الاسلام عباس صادقی در ادامه افزود: ملت های مسلمان و آزاده جهان هیچگاه جنایات بی شرمانه و وحشیانه قوم نژاد پرست صهیونیستی را از یاد نخواهند برد. دستان پلید این قوم آلوده به خون هزاران زن و مرد و کودک فلسطینی است که دل هر انسان آزاده ای رابه درد خواهد آورد.

وی در ادامه شرکت در راهپميايي امسال را مهم دانست و افزود: روز جهانی قدس امسال با توجه به رویدادهای اخیر جهان اسلام مانند وحشی گریهای گروه تروریستی داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه و حملات دیوانه وار عربستان سعودی به کشور یمن و تحولات بحرین از حساسیت خاصی برخوردار است.

صادقی در پايان گفت: انشالله مردم ولایتمدار و مومن و شهید پرور شهر حسن آباد و روستاهای همجوار ضمن تبعیت از آرمانهای خمینی کبیر و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای پر شورتر از سالهای گذشته با اتحاد و همبستگی در این مراسم؛تعهد ، احساس مسئولیت و انسان دوستی خود را به جهانيان نشان خواهند داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.