سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 15:14 - سه شنبه 12 آذر 1392

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم تودیع و معارفه:

یکی از ارکان اصلی کار دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نقد‌پذیری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: ما از هر نقد و انتقادی استقبال می‌کنیم و این نقد و انتقاد هزینه‌ای در بر ندارد.

n00126852-b

به گزارش اصفهان شرق: رسول زرگرپور استاندار اصفهان در مراسم  معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: عدالت بهداشتی و درمانی در استان اصفهان باید برقرار شود و باید درباره نقاطی که امکان دسترسی به مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها وجود ندارد، فکری جدی شود.

استاندار اصفهان با توجه به افزایش میزان بیماری های خاص در این استان افزود : عده ای دلیل این امر را مسائل زیست محیطی می دانند که باید کار علمی در باره صحت آن صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه  برای ما از نظر علمی باید مشخص شود که آیا آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی نرخ بیماریهای خاص را افزایش داده است یا نه ادامه داد: آلودگی هوا حق مردم اصفهان نیست و تعهد می دهیم که اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهیم.

در ادامه جلسه غلامرضا اصغری رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه  دانشجویان سرمایه‌های اصلی ایران هستند نقد‌پذیری را یکی از ارکان اصلی کار دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برشمرد و گفت: ما از هر نقد و انتقادی استقبال می‌کنیم و این نقد و انتقاد هزینه‌ای در بر ندارد.

وی به  توسعه منشور اخلاقی در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: ما باید منشور اخلاقی را بین همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی توسعه دهیم.
سوابق رئیس دانشگاه علوم پزشکی غلامرضا اصغری؛ معاونت امور دانشجویی دانشگاه، عضو شورای بورس، مشاوره عالی رئیس دانشگاه، سوابق در دوران دفاع مقدس، معاونت امور جنگ دانشگاه از سمت‌هایی که تاکنون بر عهده وی بوده است.

در این مراسم، غلامرضا اصغری به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معرفی و از زحمات دکترشیرانی در هشت سال گذشته قدردانی شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.