سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:08 - سه شنبه 16 تیر 1394

شهردار محمد آباد و پیگیری یک وعده:

پس از دو وقفه کاری/ پایان زیرسازی جاده ورودی شهر محمدآباد جرقویه کلید خورد

مهدی نصراصفهانی گفت: عملیات زیرسازی جاده ورودی شهر محمدآباد به پایان رسیده و منتظر همراهی اداره راه برای آسفالت جاده هستیم.

به گزارش اصفهان شرق، ابتدای بهمن ماه سال گذشته با حضور استاندار اصفهان در شهر محمدآباد، عملیات دو طرفه کردن جاده ورودی شهر محمد آباد آغاز شد. مهدی نصر اصفهانی طی کلنگ زنی قول بازسازی جاده را تا اوایل سال 94 دادند ولی با وجود پیگیری های بسیار وی با وجودی که سه ماه از ابتدای سال می گذرد، هنوز عملیات آسفالت آغاز نشده است.

بر این اساس بر آن شدیم تا گفتگویی در این خصوص داشته و مطالبه مردمی در این خصوص را جویا شویم.

شهردار شهر محمدآباد طرح جاده ورودی این شهر به منظور بازسازی را اقدام جهادی عنوان و گفت: طرحی که سالیان سال منتظر یک اقدام جهادی بود، به همت اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری آغاز شد تا نه تنها مردم شهر محمدآباد بلکه مردم عزیز بخش و شهرهای اطراف نیز از آن بهره برده و زمینه ای برای رفاه هرچه بیشتر در عبور و مرور مردم گردد.

مهدی نصراصفهانی با اشاره به وعده ی داده شده در خصوص اماده سازی جاده طی عملیات اضطراری و وقفه ایجاد شده در این خصوص اظهار کرد: نزدیک شدن به ایام پایان سال سبب شد تا بنا بر مصوبه ستاد تسهیلات سفر از 20/12/ 93کلیه پروژه ها تاپایان تعطیلات نوروز متوقف گردد که این امر نیز سبب وقفه یک ماهه در امر خاکبرداری گردید و اولین وقفه بازسازی جاده در این خصوص عنوان شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستائی هم همزمان حفاری جهت آب رسانی را آغاز کرد که بخشی از این دو پروژه با هم تداخل داشته و با تدابیری که اندیشیده شد پروژه حفاری توسط شرکت آب و فاضلاب روستائی هم به طورکامل صورت پذیرفت.

نصر اصفهانی نوید پایان زیرسازی جاده را به شهروندان محمد آبادی داده و تصریح کرد: تقریبا خاکبرداری به صورت کامل انجام شده است و زیرسازی به طور کامل انجام شده و هم اکنون در انتظار همراهی اداره راه و شهرسازی در خصوص اسفالت جاده هستیم.

گفتنی است در تاریخ 30/10/93با حضور استاندار اصفهان پروژه ساخت جاده ورودی شهر محمد آباد آغاز شد اما جاده ورودی پس از 29روز از عملیات کلنگ زنی با تلاش ها و پیگیری های بسیار تحویل شهرداری و آماده خاکبرداری گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.