سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 11:28 - سه شنبه 16 تیر 1394

در آستانه برگزاری طرح هجرت 3 مطرح شد:

شرکت 2503 بسيجی در محروميت زدايی منطقه شرق اصفهان/ بسیج سازندگی در مسیر پیشرفت نظام گام می دارد

محمد حیدری گفت: اجرای پروژه های کوچک زود بازده در جهت حمایت از دولت و رفع مشکلات مردم از اولویت کاری اردوهای جهادی طرح هجرت 3 است.

به گزارش اصفهان شرق؛ با حضور صادقی بخشدار بن رود، محمد حیدری مسئول بسج سازندگی ناحیه امام علی(ع) و دیگر اعضا جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی طرح هجرت 3 در محل سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.

صادقی بخشدار بن رود ضمن عرض خیر مقدم وآرزوی قبولی طاعات وعبادات دراين ماه عزيز با اشاره به رسالت خطیر بسیجیان در اردوهای جهادی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی ها چندین سال است که در شرق اصفهان اثرات نامطلوبی بر کشاورزی و کلاً بر وضعیت معیشت و اقتصاد خانواده ها گذاشته است اردوهای جهادی طرح هجرت نقش بسیار مهمی در زنده کردن فرهنگ کار و تلاش و امید در سطح روستا ها داشته است.

IMG_2903

مسئول بسیج سازندگی و اردوهای جهادی ناحیه امام علی(ع) نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همراهی خوب بخشدار با مجموعه بسیج و اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های کوچک زود بازده در جهت حمایت از دولت و رفع مشکلات مردم از اولویت کاری اردوهای جهادی طرح هجرت 3 است.

محمدحیدری در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دغدغه رهبری نظام، دولت و بسیج رفع موانع و مشکلات مردم است افزود: بسیج سازندگی همیشه در مسیر عزت و پیشرفت نظام گام برداشته و لحظه ای کوتاهی ننموده است و مجموعه اردوهای جهادی طرح هجرت نیز یک حرکت هدفمند و با برنامه در جهت کمک به اشتغال، تولید و خودکفایی و ماندگاری روستائیان در روستاهاست که امید و نشاط را در بین مردم بوجود آورده است.

ایشان همچنین اظهار کرد: در تابستان جاری اجرای پروژه های محرومیت زدایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در جهت کمک به درآمد خانواده ها و روستائیان از مهمترین برنامه های اردوهای جهادی طرح هجرت است.

IMG_2927

وی درخصوص بحث اردوهاي جهادي و طرح هجرت و اقدامات انجام شده و محروميت زدايي و مشاركت گروه هاي دانش آموزي و دانشجويي بسيجي درمناطق محروم بصورت گروه هاي هفت روزه و دوازده روزه نیز توضيحاتي بیان کرد.

حیدری گفت: 2503 نفر بسيجي درجهت محروميت زدايي منطقه شرق اصفهان بصورت دوره هاي يك روزه اردوهاي جهادي اعزام مي شوند.

وی ادامه داد: اردوهاي طرح هجرت بمنظور آشنايي دانش آموزان بسيجي با حرفه هاي مختلف و درگيرشدن خود دانش آموزان با عرصه هاي مختلف بصورت اردوهاي ده روزه مي باشد.

مسئول بسیج سازندگی و اردوهای جهادی ناحیه امام علی(ع) بیان کرد: اقتصاد مقاومتي بيش از دو ميليارد تومان از تسهيلات مربوطه در منطقه بخش بن رود جهت راه اندازي مشاغل خانگي درسال گذشته پرداخت شده درسال جاري نيز مبلغ 5/1 ميليارد تومان براي اين منظور درنظر گرفته شده است.

درپایان پس از بحث و بررسي موارد ذيل به تصويب رسيد:
1- مقررگرديد كميته امداد حضرت امام (ره) و بهزيستي پيشنهادات طرح هاي عمراني مورد نياز مددجويان خود را به حوزه بسيج معرفي نمايند.
2- مقررگرديد با توجه به برگزاري اردوهاي جهادي يكروزه در روستاهاي محروم ادارات مرتبط اعلام عرصه نمايند تا بسيجيان حاضر درطرح بكارگيري شوند.
3- باتوجه به فصل تابستان و شروع طرح هجرت، سازمان تبليغات وآموزش وپرورش اقدامات لازم جهت برگزاري كلاسهاي فرهنگي را انجام دهند.
4- پيشنهاد تشكيل كارگروه اشتغال و اقتصادمقاومتي بمنظور شناسايي وكارشناسي طرحهاي اشتغال زايي پيشنهادي باحضور نماينده جهادكشاورزي، بخشداري وفني حرفه اي
5- مقررگرديد كميته امداد حضرت امام (ره) مشكلات مربوط به اخذ تسهيلات طرحهاي اقتصادمقاومتي مددجويان خود را در بانكهاي عامل به بخشداري اعلام تا منعكس گردد.
6- همكاري جهادكشاورزي وفني حرفه اي دربرگزاري دوره هاي آموزشي مربوط به طرحهاي اقتصادمقاومتي با حوزه بسيج .

یک نظر در مورد “شرکت 2503 بسيجی در محروميت زدايی منطقه شرق اصفهان/ بسیج سازندگی در مسیر پیشرفت نظام گام می دارد”

  1. اموزش رایگان گفت:

    جهت ثبت نام در آموزش های اقصادمقاومتی و… بصورت رایگان سازمان جهادکشاورزی و فنی وحرفه ای به سایت مراجعه شود

    Iramo.blog.ir

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.