سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 14:33 - دوشنبه 15 تیر 1394

قابل توجه مسئولان مخابرات ورزنه:

سرعت اینترنت ADSL در ورزنه در بدترین وضعیت خود از زمان واگذاری قرار دارد

امید است مسئولین مربوطه جهت رضایت عمومی سریعاً به رفع مشکل سرعت کم اینترنت ورزنه اقدام و جلب رضایت مشتریان خود را مد نظر قرار دهند.

به گزارش اصفهان شرق، بدون شک حجم استفاده از اینترنت توسط کاربران در چندین سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و اینترنت پیوند محکمی با زندگی روزمره مردم پیدا کرده است. پیگیری اخبار روزمره از طریق خبرگزاری ها، انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری، انجام خدمات بانکی، انجام امورات اداری و ده ها استفاده دیگر؛ نشان از اهمیت این موضوع در سطح جامعه دارد.

استفاده ا اینترنت ADSL در ابتدای واگذاری در ورزنه از شرایط مطلوبی برخوردار بود اما هم اکنون در وضعیتی قرار دارد که نارضایتی صد در صد کاربران را در بر داشته است.

سرعت هم اکنون به اندازه ای پایین است که کابر از قصد خود منصرف شده و به فکر راحتی اعصاب خود می افتد این در حالی است که بارها مراتب اعتراض به شرکت مخابرات شهر ورزنه اعلام شده و مردم خواستار رسیدگی سریع تر به مشکل سرعت اینترنت هستند.

احمد شهباز یکی از فعالان اجتماعی و البته از افراد معترض سرعت اینترنت در شهر ورزنه به خبرنگار ما گفت: مشکل فعلی نشان از واگذاری اینترنت ADSL بیش از حد توان خطوط مخابرات دارد که امید است مسئولین مربوطه جهت رضایت عمومی سریعاً به رفع مشکلات اقدام نموده و جلب رضایت مشتریان خود را مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: البته 2 سالی می گذرد که شرکت مخابرات نسبت به اجرای فیبر نوری در سطح بخش بن رود اقدام  لازم را انجام داده اما مدت اجرای آن به لحاظ مشکلات، بسیار طولانی شده و در هر حال واگذاری ADSL بیش از حد توان عذری بدون توجیهه از جانب شرکت مخابرات تلقی خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، با توجه به نیاز جوانان ورزنه به اینترنت و همچنین بعد مسافت شهر با مرکز شهر اصفهان، از مخابرات شهر ورزنه درخواست پیگیری و رفع مشکل را داریم تا بتوان رضایت کابران را سبب شد.

همچنین بخوانید:

6 نظر در مورد “سرعت اینترنت ADSL در ورزنه در بدترین وضعیت خود از زمان واگذاری قرار دارد”

  1. ورزنه اي گفت:

    خواهشمنديم هرچه زود تر يه اقدامي بكنيد . سرعت خيلي پايينه .

  2. ورزنه ای گفت:

    واقعا سرعت افتضاحه و اصلا کسی هم جوابگو نیست من نمیدونم چه طور اصلا واگذاری جدید داشتن امیدوارم با انعکاس به حق اعتراض مردم توسط رسانه مردمی شمامسئولین مخابرات به فکر بیفتند

  3. کاربر گفت:

    من که استفاده از دایال اپ رو بجای adsl تشخیص میدم

  4. alireza گفت:

    من از طرف خودم و همشهریام تقدیر و تشکر می‌کنم از مخابرات و مسئولان آن که اینگونه خدمت رسانی میکنند،از زمانی که adslآمده یه روز قطع میشه یه روز سرعت کمه و هزینه ها هم که ماشاءالله چسبیده به سقف، مسئولانش هم که فکر کنم یادشان رفته تو مخابرات اند و باید خدمات بدن،صد رحمت به دایال اپ،فقط بلدن سر وقت پول بگیرند

  5. alireza گفت:

    امروز دوشنبه سرعت عالی شد

  6. نجف گفت:

    والا من که 1ساله از مخابرات دارم.سرعتش خیلی خوبه فقط یه چند وقت قطع ووصلی داشتم که بعد از تماس با پشتیبانی مشکلم برطرف شد والانم دارم استفاده میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.