سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:28 - یکشنبه 14 تیر 1394

با پیگیری اصفهان شرق:

سالن انتظار زایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی حسن آباد افتتاح شد

سالن انتظار زایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی شهر حسن آباد با هزینه 150 میلیون ریالی خیریه امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا در سال گذشته خبرنگار اصفهان شرق در حسن آباد جرقویه نبود مکانی مناسب جهت اسکان همراهان بیمار در زایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی حسن آباد را از مسئولین بهداشتی شهر حسن آباد پیگیر شده بود. با انعکاس این خبر، خیریه امام حسن مجتبی (ع) شهر حسن آباد هزینه ساخت این سالن را تقبل کرد و این ساختمان در ماه مبارک رمضان به بهره برداری رسید.

حجه السلام محمد جمشیدی مسئول خیریه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا گفت: مساحت این سالن 25 متر مربع است که با هزینه 150 میلیون ریال کمتر از یک سال به بهر برداری رسید.

مسئول خیریه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه گفت: به یاری خداوند متعال در اینده نزدیک با همکاری و مساعدت مردم و خیرین مساحت این سالن سه برابر و وسائل مورد نیاز از جمله دستگاه سونوگرافی نیز برای این مرکز تهیه شود.

در این مراسم شهردار، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی شهر، اعضای شورا، فرمانده کلانتری و بسیج حوزه 5، روحانیون، پرسنل مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد مسئولین خیریه امام حسن مجتبی (ع) حضور داشتند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “سالن انتظار زایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی حسن آباد افتتاح شد”

  1. YAS گفت:

    بسلامتي اون زنداني ک به مادرش گفت قراره فردا براي چند روز از زندان ازاد بشم مادر میخوام فرار کنم ازین مملکت ،،،،گذشت سالها!نه زنگي زد نه ازش خبري اومد،،،،!
    مادرش تو دله خودش گفت حیف چند سال زحمتم ببین چند ساله یه خبري از ما نمیگیره،،،،!!!
    همون روزا ک مادر دل تنگ پسرش شده بود رفت پیش رییس زندان و گفت این مشخصات پسرمه ببین چند سال از زندان رفته یا نه؟!؟!
    رییس زندان نگاهي به شناسنامش کرد و گفت این زنداني 7 سال پیش اعدام شده،،،،!!!
    مادرش بغض کرد و گفت شاید اشتباه میکنید،،،،
    رییس زندان گفت نه مادر جان این تنها زنداني ک هیچوقت از یادم نمیره هیچکس نیومد جنازشو تحویل بگیره ماموراي شهرداري خاکش کردن ،،،،،!!!
    سلامتي همه کسایي ک حاضرن بمیرن اما کسیو نارحت نکنن

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.