سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 15:51 - یکشنبه 14 تیر 1394

همزمان با هفته اکرام برگزار شد:

ضیافت افطار ایتام و نيازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جلگه

در این ضیافت افطار که در محل تالار نمونه شهر هرند انجام شد، 400 نفر از ایتام و نيازمندان شهر هرند حضور داشتند.

به گزارش اصفهان شرق: کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جلگه میزبان 400 نفر از ایتام و نيازمندان در ضیافت افطاری بود؛ در این ضیافت که در تالار نمونه شهر هرند برگزار گردید از خيرين و معتمدین محلی نیز دعوت شده بود.

مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جلگه در حاشيه اين ضيافت در گفت وگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: رمضان ماه میهمانی خداست و تلاش ما امداد گران این است که در این ماه مبارک با همکاری خیرین و سایر دستگاه های حمایتی، خدمات مطلوب تری به مددجویان و نیازمندان با حفظ عزت نفس و کرامات انسانی آنها ارائه دهیم.

هدايت الله ناظمي هرندي با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت افطاری 400 نفر از ایتام و نيازمندان اظهارکرد: هدف از برگزاری این مراسم، اجرای طرح تکریم، اطعام و افطار ایتام و نیازمندان در هفته اطعام و اکرام ایتام و نيازمندان بوده است كه اين سنت حسنه اطعام و افطار ايتام و نيازمندان روزه دار مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به آن اشاره و توصیه شده است.

DSC02428

وی در ادامه تصریح کرد: طرح تکریم، اطعام و افطار ایتام و نیازمندان که تا پایان ماه ضیافت الهی ادامه دارد، همنوعان مستمند و نیازمند با همکاری و مشارکت خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره)، اطعام و اکرام می شوند و در این طرح تعداد زیادی از ایتام و همنوعان نیازمند و مستمند بخش جلگه در مناطق شهری و روستایی بصورت ضیافت افطار، توزیع سبدهای کالا، سبدهای غذایی و غذای گرم اطعام می شوند.

مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جلگه در پايان تاكيد كرد: حامیان و خیرین نیکوکاری که حاضرند سرپرستی ایتام را به عهده بگیرند و یا کمک‌های جنسی و نقدی خود را به ایتام و نیازمندان اهدا کنند، می‌توانند به کمیته امداد امام خميني(ره) بخش مراجعه و نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و جنسی خود و یا کفالت ایتام اقدام کنند.

DSC02451

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.