سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 04:05 - جمعه 05 تیر 1394

همزمان با هشتمین روز ماه مبارک رمضان:

ایتام کوهپایه با حامیان خود افطار کردند

همزمان با هشتمین روز ماه مبارک رمضان ایتام تحت حمایت این کمیته با حامیان و خیرین از خیریه نسا المومنین اصفهان در کاروانسرای عباسی کوهپایه با هم افطار کردند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کوهپایه: در این جمع 180 نفری ایتام و حامیان طرح اکرام که درغروب هشتمین روز ماه مبارک رمضان روزی که در دعا ماه مبارک رمضان آمده است خداوند در این روز توفیق ترحم بریتیمان و خوراندن طعام را روزی ما فرماید سفره خوان کرم خداوندی گسترانیده و ایتام افطار کردند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دست آوردهای خانواده های مجریان طرح خود اشتغالی از واحد خودکفائی امداد کوهپایه ( تابلو فرش، سیاه قلم، قلم زنی، مینا کاری، کار با کاغذ، گلسازی و دوخت سرویس آشپزخانه ) جلوه خاصی به این مراسم داده بود.
موسی کاظمی افزود با عنایت به حضور ورزشکاران زورخانه ای ازشاه پور آباد برخوار بعد از صرف افطار این ورزشکاران برنامه ورزش سنتی را اجرا ومورد استقبال خانواده های ایتام وخیرین گردید شایان ذکر است کلیه هزینه های این مراسم از طرف خیریه نسا المومنین به مبلغ 22500000 ریال پرداخت شده است.

کاروانسرای عباسی از بنا های قدیمی دوره صفوی بوده که در حال حاضر بازسازی شده وبه عنوان مجموعه گردشکری و توریستی شهر کوهپایه مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.