سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:01 - شنبه 13 تیر 1394

شهردار اصفهان:

محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف اصفهان عملیاتی می‎شود

مهم‌ترین راهبردی که در محرومیت‌زدایی بایستی در دستور کار قرارگیرد، توزیع عادلانه خدمات و نگاه مساوی به همه مناطق شهر است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی جمالی‌نژاد با حضور در آئین سفره‌های بهشتی که با عنوان یک جرعه از آسمان و در جمع خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار شده، روزه خود را در کنار ایتام تحت حمایت افطار کرد.

وی افزود: مهم‌ترین راهبردی که در محرومیت‌زدایی بایستی در دستور کار قرار گیرد، توزیع عادلانه خدمات و نگاه مساوی به همه مناطق شهر است.

شهردار اصفهان بیان کرد: در حال حاضر اطلس نیازسنجی مناطق مختلف شهر اصفهان تهیه و سعی شده که در این اطلس برنامه‌های لازم برای مرتفع کردن مشکلات را در 6 سال آینده ببینیم.

وی تصریح کرد: یکی از معضلاتی که اصفهان از آن رنج می‌برد موضوع محرومیت بوده، که مدیریت شهری برای برطرف کردن آن وارد عمل می‌شود.

جمالی‌نژاد گفت: در این راستا موضوع محله‌محوری به طور جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و به ما کمک می‌کند که بتوانیم براساس نیازها‌، انتظارات و هدف‌گذاری‌، شرایط رشد را بهبود ببخشیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مساله‌ای که باید برای کاهش محرومیت به آن توجه کنیم استفاده از مدیران کارآمد و توانمند در مناطقی بوده که احتیاج به مدیریت جهادی و توسعه‌ای دارند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بخشی از معضلات به پدیده مهاجرت به اصفهان بر‌می‌گردد، بیان کرد: اصفهان نیز به وضوح شاهد این پدیده بوده که مهم‌ترین راهبرد جهانی در این پدیده احیای هویت و بالابردن کیفیت شهر‌، روستا و مناطقی است که از آنجا مهاجرت به حاشیه شهرهای بزرگ صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.