اصفهان شرق

حقوق بشر آمریکایی کشتار انسانهای بی گناه است/ شهدای ایرباس درمذاکرات فراموش نشوند

کدخبر: 67161
1394/04/12 در ساعت 17:02

به گزارش اصفهان شرق؛ اسحق عامری سیاهویی فرزند یکی از شهدای پرواز 655 که ناو آمریکایی آن را در آبهای خلیج فارس ساقط کرد گفت: جنین سه ماه بیش نبودم که پدرم شهید شد و رنج یتیمی را مردانه تحمل کردم و تصمیم گرفتم به پاس ٢٩٠ شهید ایرباس و امام شهدا (ره) ٢٩١ اختراع را به ثبت برسانم .

وی می گوید: در حال حاضر 25 اختراع در زمینه های مختلف را به ثبت رساند ه ام که مهمترین آنها برایم ساخت سرنگ هوشمند به کمک حس لامسه است که در مسابقات جهانی سوئیس مدال طلا را برای کشورم به رقم آورد.

 

عامری می گوید : با تمامی سختی ها و با غیرت جنوبی که از پدر به ارث داشتم این کار را شروع کردم و در عرصه های علمی دنیا ۶ مدال نقره و طلا گرفتم اما نکته مهم این بود که من به جرم هیچ ؛از نعمت داشتن پدر محروم شدم،اما این تحریم تاثیری در رشد اجتماعی و علمی من نداشت.

 

 

مهندس عامری با بیان اینکه مذاکره کنندگان ایرانی باید نقض حقوق بشر دیپلماتهای آمریکایی را در جریان گفتگوهایشان به جهانیان بیان کنند می گوید : کافیست طبق منویات مقام معظم رهبری ،همدلی و همزبانی در بین ملت و دولت باشیم،آنگاه زور هیچ کشوری به ما نمی رسد و هیچ تحریمی روی این مردم با غیرت تاثیری نمی گذارد.

 

 

عامری می گوید : ملت انقلابی ایران ٣٧ ساله شده اند و توانایی مقابله با مشکلاتشان بیش از یک جنین سه ماه است.

 

این فرزند شهید می گوید : درسابقه تاریخی کشور ما هیچگاه تعرض به خاک کشوری سابقه نداشته و ندارد ، امروز ٢٧ سال از آن فاجعه می گذرد و من ٢٧ شده ام درست هم سن پدرم و هنوز یک علامت سوال بزرگ در ذهن دارم

 

به چه جرمی به اشد مجازات رسیدند؟

“فبای ذنب قتلت “به راستی به کدامین گناه کشته شده اند؟

 

عامری می گوید : بی شک حمله به هواپیمای مسافربری هیچ توجیح نظامی ندارد ، اما جالب است که حتی پس از آن ماجرا نیز ما هیچ اقدام نظامی بر علیه کشور امریکا انجام نداده ایم ، پس ما ملت جنگ جویی نیستیم ،بلکه دنبال صلح جهانی هستیم و از جنگ و خونریزی بیزاریم.

 

وی با اشاره به حادثه ساختگی 11 سپتامرمی گوید : اگر چنین حادثه ای در خود آمریکا اتفاق می افتاد تمام مسئولین رده بالا ی کشور در ان حضور پیدا می کردند و آنها به کشته شدگانشان اهمیت فراوانی میدادند اما ، متاسفانه در سالروز گرامی داشت شهدای ایرباس تا کنون هیچ یک از مقامات رده بالای کشوری حضور نیافته اند.

 

این مدرس دانشگاهی میگوید : کشتن 290 نفر مسافر بی گناه هیج توجیهی ندارد و ما هرگز 12 تیر را فراموش نمی کنیم ، چرا که این روز ماندرگارترین حادثه تاریخی در به اثبات رساندن بزرگترین ناقضان حقوق بشر توسط کشورهای ادعا دار حقوق بشر است.

منبع:راه دانا