سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:45 - جمعه 12 تیر 1394

امام جمعه ورزنه:

عقب گرد حول مسائل فرهنگی به سود جامعه اسلامی ایران نیست

حجت الاسلام شامحمدی گفت: حفظ جایگاه فعلی کشور وظیفه همگان است زیرا رکود و عقب گرد در مسئله فرهنگی به سود جامعه نیست.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: امام جمعه شهر ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوی و پرهیزگاری گفت: سوال و جواب در قیامت از اعتقادات شیعه است زیرا انسان اگر بداند چه سوالاتی از او پرسیده خواهد شد قطعا در پیدا کردن پاسخ آن برمی آید.

حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی جوانی انسان را مهم ترین قسمت عمر فرد دانست و اظهار کرد: با توجه به آیات قرآن خداوند از نعمات الهی در قیامت سوال می پرسد که می توان در این خصوص به ولایت اهل بیت(ع)، عمر، جوانی، اموال و علم در این رابطه اشاره کرد.

وی در فرازی دیگر از خطبه ها با تبریک میلاد امام حسن(ع) و بیان کرامت آن حضرت افزود: طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) امام حسن(ع) حجت خدا بوده و امر و نهی وی امر و نهی پیامبر است و ما باید کرامت و اکرام به ایتام و فقراء را از ایشان بیاموزیم.

امام جمعه ورزنه با اشاره به فرمایشات و ابلاغیه مهم مقام معظم رهبری در روز های اخیر بیان کرد: سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حول سه محور بیان شد که اقتصاد مقاومتی و عمل متقابل مردم و مسئولان در ارتقاء این حیطه می تواند در بهبود شرایط اقتصاد مثبت شود.

وی فعالیت در عرصه علم و تولید و همچنین فرهنگ را از محور های دوم و سوم ابلاغیه رهبر انقلاب عنوان و تصریح کرد: وظیفه داریم جایگاه فعلی خودمان را حفظ کرده و در تعالی آن کوشش کنیم زیرا رکود و عقب گرد در مسئله فرهنگی به سود جامعه نیست.

حجت الاسلام شامحمدی به شهادت آیت الله صدوقی اشاره و افزود: حادثه شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب و همچنین ساقط نمودن هواپیمای مسافربری توسط آمریکا به فرموده مقام معظم رهبری نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.