سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 16:11 - جمعه 12 تیر 1394

امام جمعه شهر اژیه:

جنایت های آمریکا راه اعتماد به او را سلب می کند

حجت الاسلام شاهمیری گفت: هدف آمريكا از اين جنايت تضعيف روحيه ي دولت و ملت ايران و رسيدن به اهداف نامشروع اين كشور بود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: امام جمعه شهر اژیه در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز 12 تيرماه سالروز حمله ددمنشانه ناو آمريكايي به هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران گفت: هدف آمريكا از اين جنايت تضعيف روحيه ي دولت و ملت ايران و رسيدن به اهداف نامشروع اين كشور بود.

حجت الاسلام شاهمیری با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه آمریکا طی این چند سال، اظهار کرد: كشوري كه دم از حقوق بشر مي زند با حمله به هواپیمای مسافربری ایران، حقوق بشر را نقض كرد و متاسفانه رسانه هاي جهان در برابر آن سكوت كردند.

وی به رفتارهای متناقض آمریکا در نقض حقوق بشر اشاره و افزود: متاسفانه کشوری که برخی مواقع افتادن حیوانی در چاه برایش آنقدر مهم است که در رسانه ها انعکاس می دهد، کشورهای منطقه از جمله غزه، یمن و لبنان را مورد حمله ددمنشانه و کشتار مردم بیگناه قرار می داد و این زمان صدای از کسی برنمی خواست.

امام جمعه شهر اژيه از ابعاد ديگر جنایات آمریکا در حادثه 12 تیرماه را، زير پا گذاشتن حقوق بين الملل و تجاوز به حاكميت ايرن را عنوان کرد.

وی با اشاره به اقتدار ملت و نيروي دفاعي جمهوري اسلامي ايران گفت: به بركت اقتدار ملت و نيروي دفاعي جمهوري اسلامي ايران كسي جرات حمله به هواپيماي كمك هاي بشر دوستانه به يمن را نداشت و همه از اقتدار کشور در جهان نشات می گیرد.

شاهمیری با ذکر دیگر جنایت های آمریکا تصریح کرد: ملت ايران با ديدن جنايت هاي آمريكا هيچگاه به او اعتماد نکرده و هميشه انزجار و نفرت خود را از اين كشور جنايتكار اعلام می دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.