سرویس: غیر تولیدی » نقلی 00:02 - چهارشنبه 10 تیر 1394

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رسانه‌ای مهم‌ترین اولویت‌ رسانه‌ های داخل است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تاکید بر صف‌آرایی نظام سلطه در برابر جبهه مقاومت در جهان گفت: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رسانه‌ای مهمترین اولویت‌ اصحاب رسانه در داخل کشور است.

به گزارش اصفهان شرق، رضا صفری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای قشر بسیج استان اصفهان متشکل از نمایندگان اصحاب رسانه و مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: پیچ تاریخی که در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد، ما را به هوشیاری و بصیرت بیشتر فرا می‌خواند.

وی بیان کرد: این هوشیاری و بصیرت در عرصه اصحاب رسانه بدین گونه معنا می‌شود که چنانچه جریان ارزشی و انقلابی رسانه‌ها و اصحاب آن به وظایف و اولویت‌های روز خود در مقابل امپریالیسم جهانی رسانه‌ای آشنا نباشند و به آنها عمل نکنند، در روزهای آتی در برابر تاریخ مسئول خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تاکید بر اینکه وظیفه اصلی و اساسی امروز اصحاب رسانه روشنگری جریان‌های پیش‌روی جبهه مقاومت است، گفت: نظام سلطه با تمام قوا و امکانات از جمله ابزار رسانه در مقابل جبهه مقاومت صف‌آرایی خاصی کرده به نحوی که نظام سلطه امروز پا در جهان اسلام گذاشته و درصدد عملیاتی‌سازی اهداف شوم خود است.

وی افزود: نظام سلطه جهانی با یک برنامه‌ریزی دقیق و از قبل طراحی شده به وسیله ابزارهای مختلف همچون رسانه درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است و در این ورطه از هیچ کاری فروگذاری نخواهد کرد.

صفری بیان کرد: ما به عنوان جریان رسانه‌ای انقلابی در مقابل کودک‌کشی‌های منطقه و ظلم‌های آشکار نظام سلطه وظایفی داریم، نخبگان رسانه‌ای ایران باید در مقابل این جریان رسانه‌ای کاذب و مخرب اولویت‌ها را بشناسند و بدان عمل کنند.

وی تصریح کرد: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رسانه‌ای در این زمینه از اولویت‌های کاری اصحاب رسانه است، به عنوان نمونه تبیین سیاست‌های کلی نظام ایران در برابر نمایندگان 1+5 در مذاکرات هسته‌ای و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی آنها می‌تواند از جمله اقدامات رسانه باشد.

به گزارش اصفهان شرق در پایان این جلسه که بیش از 20 نفر از نمایندگان اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان شرکت داشتند پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون مکان، زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه مطبوعات ارائه دادند و در آخر تصمیماتی با رأی‌گیری و مشارکت همه اعضا گرفته شد.

لازم به ذکر است که همچنین در این جلسه رئیس و نایب رئیس شورای قشر بسیج نیز با رأی اعضا، انتخاب شدند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.