سرویس: اجتماعی » گردشگری 08:07 - چهارشنبه 10 تیر 1394

نماینده جمعیت دوست‌داران محیط زیست اصفهان:

زاینده‌رود مهم‌ترین مسئله گردشگری اصفهان است

نماینده جمعیت دوست‌داران محیط زیست اصفهان گفت: زاینده‌رود مهم‌ترین مسئله گردشگری اصفهان است و احیاء و زنده شدن زاینده‌رود سبب توسعه گردشگری در اصفهان می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حشمت‌الله انتخابی در نشست با فعالان حوزه گردشگری با بیان اینکه موافق این موضوع نیستم که مردم ما دوستدار گردشگر نیستند، اظهار کرد: مردم اصفهان مردمان مهمان‌نوازی هستند و این موضوع به تمام مردم دنیا ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مربوط به حوزه گردشگری به مسئولان باز می‌گردد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر به عنوان نماینده مردم هستند و باید مشکلات آنها را در حوزه‌های مختلف برطرف کنند.

نماینده جمعیت دوست‌داران محیط زیست اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان همیشه جزو نخستین شهر‌های گردشگری دنیا محسوب شده است، تصریح کرد: شهرت و آوازه اصفهان در دنیا سبب جذب گردشگران بسیاری به این شهر شده است.

وی با بیان اینکه توجه به گردشگری به معنای این است که زیر‌ساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درسطح شهر فراهم شود، ادامه داد: اما تاکنون اقدام خاصی در راستای تأمین زیر‌ساخت‌های گردشگری در اصفهان انجام نشده است.

انتخابی با اشاره به اینکه ایجاد شایعه‌های نا‌درست در ارتباط با موضوع اسید‌پاشی سبب کاهش جذب گردشگران در اصفهان شد، تاکید کرد: زاینده‌رود مهم‌ترین مسئله گردشگری اصفهان است و احیاء و زنده شدن زاینده‌رود سبب توسعه گردشگری در اصفهان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته با عقب‌ماندگی‌های بسیاری در اصفهان مواجه شده‌ایم که جبران این عقب‌ماندگی‌ها در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست، افزود: به این راحتی نمی‌توانیم رود‌خانه زاینده‌رود را زنده کنیم.

نماینده جمعیت دوست‌داران محیط زیست اصفهان با بیان اینکه نگاه به حوزه گردشگری باید کلان باشد، گفت: بخش عمده‌ای از گردشگران از گردشگران فرهنگی هستند و نگاه به گردشگران باید کلان‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه پلیس به گردشگر امنیتی است و این نگاه باید اصلاح شود، اظهار کرد: تمام مردم حق دارند که پذیرای گردشگران باشند.

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.