سرویس: اجتماعی » حوادث 14:21 - دوشنبه 08 تیر 1394

بخشدار بخش بن رود:

اعتیاد مسبب 55 درصد از طلاق هاست/ زلزله خاموش در کمین جوانان بی گناه

صادقی گفت: امروز از مواد مخدر و روان گردان‌ها به عنوان” زلزله خاموش” نام برده می شود که انسان‌ها را بدون سر و صدا نابود می‌کند و وظیفه همه مسئولان است تا با این جنگ بدون مرز مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: بخشدار بن رود در خصوص بلای خانمان سوزی که هر روزه جوانان ما را در بر می گیرد، گفت: یکی از برنامه های دشمنان برای اینکه جوانان ما را مورد هجمه و حمله خود قرار دهند سوق دادن آنان به سمت مصرف مواد مخدر است که با برنامه ریزی های صحیح می توان به مقابله با این فرایند پرداخت.

وی از محیط و خانواده بعنوان دو عامل اصلی در جهت پیشگیری از گرایش جوانان به سمت مواد مخدر نام برد و اظهار کرد: باید در این خصوص فرهنگسازی و آموزش های لازم را به خانواده ها داده شود و هر یک از ما به نوعی در جلوگیری از این بلای خانمان سوز باید تلاش کنیم.

صادقی افزود: 55 درصد امار  طلاق از اعتیاد به مواد مخدر است.

وی مواد مخدر را معضل بزرگ در بین مردم عنوان و تصریح کرد: امروز از مواد مخدر و روان گردان‌ها به عنوان” زلزله خاموش” نام برده می شود که انسان‌ها را بدون سر و صدا نابود می‌کند و وظیفه همه مسئولان است تا با این جنگ بدون مرز مقابله کنیم.

بخشدار بخش بن رود در پایان به اطلاع رسانی صحیح و پیشگیرانه بعنوان راهکاری مهم برای جلوگیری از ابتلای مردم به این بلای خانمان سوز اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم به شکل صحیح وارد کار شویم و آسیب شناسی مناسبی داشته باشیم بالطبع راحت تر می توان جلوی این همه هجمه را بگیریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.