سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 13:33 - دوشنبه 08 تیر 1394

در آستانه سال تحصیلی 94-95:

500 نوآموز بن رودی در طرح سنجش سلامت شرکت کردند

آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه ی اول در منطقه بن رود با حضور 500 دانش آموز این بخش اجرا شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مدیر پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به مقاطع تحصیلی با اشاره به اهداف این طرح گفت: شناسایی دانش آموزان دارای مشکل و اقدامات بالینی در جهت رفع آن برای آمادگی کامل جهت ورود به پایه ی اول از اهداف اصلی این طرح است که به سرعت در تمامی مناطق دنبال می شود.

وی با ذکر زمان برگزاری این طرح اظهار کرد: طرح مذکور از تاریخ 25 خرداد سال جاری آغاز و تا 15 مرداد ماه ادامه دارد و خانواده ها باید به منظور تضمین سلامت فرزندانشان با جدیت این طرح را دنبال کنند.

IMG_2700
غنی مسئول طرح با توجه به همکاری مسئولان آموزش و پرورش بن رود در اجرای هرچه بهتر این طرح افزود: به منظور دسترسی آسان تر خانواده ها سیستم نوبت دهی به صورت الکترونیک است و خانواده ها در ساعت معین و بدون ازدحام جمعیت در مدرسه اجرای طرح حاضر می شوند.

وی از سنجش 500 دانش آموز بن رودی خبر داد و گفت: والدین سعی کنند نوآموزان خود را بدون استرس و عدم خواب آلودگی به پایگاه آورده تا در انجام معاینات و تست با مشکلی مواجه نشویم.

مدیر پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به مقاطع تحصیلی متذکر شد: نوآموز پس از شرکت در دوره های سنجش سلامت از لحاظ بهداشت، شنیداری و هوش و کسب نمره جهت ورود به مدرسه معرفی شده ولیکن اگر نمره پایینی دریافت شد به منظور انجام مراحل تخصصی به واحدهای دیگر ارجاع داده می شوند.

گفتنی است این طرح در بخش جرقویه علیا و هرند و کوهپایه به اجرا درآمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.