سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:11 - دوشنبه 08 تیر 1394

زمین‌خواری در پایتخت 4

سریال پایتخت ۴ برای پرداختن به لزوم حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری آن با همکاری سازمان امور اراضی کشور ، در قسمت‌های آتی به موضوع تخلفات ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی می‌پردازد.

به گزارش اصفهان شرق؛ همزمان با راه اندازی سامانه تلفنی 131 که مسئولیت رسیدگی و دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را بر عهده دارد، سریال پایتخت نیز درگیر این موضوع شد.

بنا براین گزراش، سازمان امور اراضی کشور با همکای سریال پایتخت چهار برای فرهنگ سازی در خصوص مبارزه با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به این موضوع می‌پردازد.

در قسمت‌های 15 الی 16 به بعد این سریال براساس  نقش یکی از بازیگران در شورای شهر، به موضوع تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی پرداخته می‌شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده ماشین مخصوص گشت مراقبت از اراضی نیز که توسط یکی از بازیگران این فیلم درخواست شده است در قسمت‌های بعدی این سریال حاضر می‌شود.

قباد افشار رئیس سازمان امور اراضی و سایر مسئولان این سازمان از محل فیلم برداری این سریال در شمال کشور بازدید کردند.

گفتنی است، سامانه 131 گشت سیار سازمان امور اراضی برای حفاظت از اراضی حساس از جمله مراکز همه استان‌ها، حوزه نفوذ همه کلانشهرها،به ویژه استان‌های شمال کشور و استان‌های البرز، اردبیل، قزوین و تهران با 300 اکیپ  و 900 نفر نیرو شامل یک نفر نیروی انتظامی، یک نفر کارشناس جهادکشاورزی و یک نفرراننده است.

منبع:مشرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.