سرویس: تولیدی » خبر پوششی 05:34 - یکشنبه 07 تیر 1394

مدیر آبفای منطقه ورزنه:

تامین آب 100 درصد بهداشتی، اهم اقدامات آبفای ورزنه است

مدیر آبفای ورزنه گفت: با تشکر بسیار تلاش کنیم تا آبی با کیفیت 100درصد بهداشتی که وظیفه اصلی آبفا می باشد را در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت آخرین روزهای هفته الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب امام جمعه شهر ورزنه با حضور در اداره آبفا ی منطقه ورزنه ضمن تشکر از زحمات مدیر و همکاران گفت: آب مایه حیات است و باید در برخورد با آن عدم اسراف و همچنین فراهم نمودن فضایی در جامعه جهت فرهنگ سازی برای الگوی مصرف وصرفه جویی را انجام دهیم.

حجت الاسلام شامحمدی اظهار کرد: نزول برکات زمانی حاصل می شود که انسان از رحمت خداوند غافل نشده و شکر نعمت خدا را به درستی انجام دهد.

پیش از این دیدار مهندس اسماعیلی مدیر آبفای منطقه ورزنه در سخنانی ابزار کرد: در منطقه خشک و نیمه خشک قرار گرفته ایم به گونه ای که 85 درصد کشور را این پدیده تشکیل می دهد و15 درصد منطقه معتدل است و مهم ترین وظیفه مردم صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

وی افزود: خدا را شکر امسال نسبت به سال گذشته شاهد بارندگی خوبی در منطقه بودیم و در شرایط خوبی به سر می بریم ولی به منزله این نیست که در مصرف آب صرفه جویی نکنیم بلکه صرفه جویی آب را در جامعه بصورت ویژه پیگیری و فرهنگسازی نماییم.

اسماعیلی متذکر شد: یکی از راه های صرفه جویی در مصرف استفاده از وسایل کاهنده آب در مراکز مسکونی و اداری و همچنین مکان های مذهبی می باشد.

وی در پایان به شبکه فاضلاب شهری اشاره و اظهار کرد: 96 درصداز ساکنین شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند و 4300 انشعاب آب در شهر ورزنه وجود دارد که با تمام توان در تلاش هستیم تا آبی با کیفیت 100درصد بهداشتی که وظیفه اصلی آبفا می باشد را در اختیار مردم قرار دهیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.