سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:59 - یکشنبه 07 تیر 1394

در همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنا و فرماندهان حوزه و پایگاه بسیج:

حساسیت خود را در برخورد با تهاجم فرهنگی بالا بریم

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اگر شامه ی حساس بودن را از ما گرفته شود و نتوانیم حساسیت ها را حس کنیم آنگاه تهاجم فرهنگی می آید و روحانی در مقابله با آن نقشی ندارد.

به گزارش اصفهان شرق، به همت بسیج مساجد و محلات و همکاری فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنا و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با هدف هم افزایی و رفع مشکلات و ایجاد وحدت و انسجام بین این سه رکن فعال در فعالیت های فرهنگی مسجد برگزار شد.

در این مراسم بالغ بر 250 نفر از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج و هیأت امناء مساجد شرق اصفهان در مسجد جامع شهر اژیه حاضر شدند.

حجت الاسلام شاهمیری امام جمعه شهر اژیه در ابتدا به برکات و فضایل ماه رمضان اشاره کرد.
SAM_0862

سرهنگ معلمی که به عنوان سخنران بصیرتی در این جلسه حاضر بود به بحث پیرامون مسائل منطقه، سوریه، عراق، یمن و…پرداخته و وضیت این کشورها و نقش جمهوری اسلامی را در کمک رسانی به مردم مظلوم این مناطق بیان کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگر سخنان خود به بحث پیرامون مذاکرات هسته ای گریزی زد و توجه همه را به سخنان مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان در جمع مسئولان جلب کرد.

در ادامه حجت الاسلام صالحیان مسئول رسیدگی به امور مساجد هدف این جلسه را برقراری هماهنگی بیان کرد و ظهور امام زمان را وقتی دانستند که همه ما در انجام کارها هماهنگ باشیم و این هماهنگی در سه سطح ارتقاء معرفت دینی، هماهنگی در بصیرت و همدلی و همزبانی باید انجام شود.

SAM_0879

حجت الاسلام صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیت های بقاع مترکه آمادگی برای هر نوع همکاری و اتحاد با فرماندهان پایگاه های بسیج را با توجه به شعار سال ذکر کرد.
سرگرد شیری جانشین فرمانده ناحیه امام علی(ع) به عنوان سخنران دیگر این برنامه ضمن تشکر از متولیان امر، هدف از تشکیل این همایش را هم افزایی سه رکن حاضر اعلام و اجرای کلاس های صالحین را در مسجد لازم و ضروری دانست.

SAM_0869

حجت الاسلام بابایی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه ذکر امام زمان(عج) دارای ابعاد مختلف در جامعه است، تصریح کرد: ذکر انقلاب اسلامی، نام شهدا و دفاع از مقام معظم رهبری ذکر امام زمان است و همه باید از امام و مقام معظم رهبری دفاع کنیم تا ذکر امام زمان را انجام داده باشیم.

وی متذکر شد: امام زمان ظهور نمی کند مگر این 4 اصل اتفاق بافتد: نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر و امروز امر به معروف حفظ نظام اسلامی است.

بابایی خاطرنشان کرد: باید نسبت به تمام مسائل حساس بود و اگر شامه ی حساس بودن را از ما گرفته شود و نتوانیم حساسیت ها را حس کنیم آنگاه تهاجم فرهنگی می آید و روحانی در مقابله با آن نقشی ندارد.

در پایان این مراسم از 4 ائمه جماعات، 4 هیأت امنامساجد و 4 فرمانده پایگاه بسیج برتر با اهداء لوح تقدیر تشکر شد.

SAM_0866

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.