سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:25 - جمعه 05 تیر 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

تامین آب کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان مستلزم دقت مسئولان است

امام جمعه ورزنه گفت: مسولان توجه کنند که باید در تامین آب جهت کشت پاییزه مردم کشاورز شرق اصفهان دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، امام جمعه شهر ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوی و پرهیزگاری، به آیه ۱۲۲ سوره مبارکه آل عمران اشاره و گفت: خداوند متعال بدون هیچ عملی کسی را مورد رحمت خود قرار نخواهد داد و اگر کسی به این امید که با گرفتن مجلس ترحیم برای کسی که از دنیا می رود او آمرزیده می شود سخت در اشتباه است چرا که باید برای رسیدن به رحمت واسعه خداوند متعال تلاش نمود.

وی اظهار کرد: رحمت خداوند به کسانی می رسد که اهل احسان و نیکی آنهم در مسیر خدا باشند چرا که امیرالمومنین حضرت علی(ع) می فرمایند: ارزش جان انسان ها بهشت است و مواظب باشیم به کمتر از بهشت آن را نفروشیم.

حجت الاسلام شامحمدی در خطبه دوم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: یکی از صفات بارز امام حسن مجتبی(ع) صبر و کظم غیظ، گذشت و احسان به دیگران بود که او لقب کریم اهلبیت به خود گرفت.

وی به سالروز وفات حضرت خدیجه اشاره و بیان کرد: باید ایمان راسخ و انفاق در راه خدا و آلوده و غرق نشدن در مسائل دنیایی را از این بانوی بزرگ اسلام درس بگیریم و الگوی زندگی قرار دهیم.

امام جمعه ورزنه در ادامه با اشاره به ۶ تیرماه سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری گفت: منافقین با سوء قصد به رهبر معظم انقلابخواستند که این شخصیت بزرگوار را از نظام بگیرند که اراده خداوند متعال در این نبود و او را حفظ نمود تا امروز رهبری نظام را بر عهده داشته باشند.

وی در ادامه به بیانات رهبری در جمع مسئولان نظام اشاره و متذکر شد: تایید و حمایت از تیم مذاکره کننده و تشویق آنها از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین مردم، مستلزم پیامی مهم به این عزیزان است که باید هوشیار باشند که دشمن دغل کار و منتظر فرصتی است که به نظام ضربه وارد کند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تحریم ها به یکباره و در موقع امضاء توافق برداشته شود که این خواسته همه ملت هم می باشد.

حجت الاسلام شامحمدی با تذکر به دولت مردان افزود: بعضی از آقایان نظام مقدس اسلامی ما را با نظام آفریقا مقایسه می کنند و می گویند باید شرایط طرف مذاکره کننده را پذیرفت که این تشبیه و این اظهار نظر غلط است و از دید مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی مردود است.

امام جمعه ورزنه به ۷ تیر سالروز انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و یارانش اشاره و گفت: منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیال خام خود فکر می کردند که با از بین بردن بزرگان و مسئولان نظام و به شهادت رساندن این عزیزان می توانند نظام را ساقط کنند که این اشتباه بزرگی بود و مردم با ایمان راسخ از دین خدا یاری کردند و به واسطه همین یاری، خداوند متعال هم به یاری مردم آمد و امروز نظام با صلابت تمام و اقتداری وصف ناشدنی قله های ترقی را می پیماید.

وی به جاری شدن آب در زاینده رود اشاره و اظهار کرد: بحمدالله امروز شاهد جاری بودن آب در بستر رودخانه هستیم که با همت مسئولان این حق آبه تالاب دائمی و بادوام خواهد ماند تا شاهد احیای تالاب بین المللی گاوخونی باشیم و مسولان توجه کنند که باید در تامین آب جهت کشت پاییزه مردم کشاورز شرق اصفهان دقت لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.