سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:04 - جمعه 05 تیر 1394

معاون هلال احمر اصفهان:

طرح”همای رحمت”برای حمایت از آسیب پذیرترین اقشار اصفهان اجرا می‌شود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح همای رحمت با قدمتی ۱۵ ساله در کشور به منظور حمایت از آسیب پذیرترین اقشار اصفهان همچون سال‌های گذشته اجرایی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا سلیمی با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان در سطح استان اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بشر دوستانه جمعیت و به منظور حمایت از آسیب پذیرترین اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح همای رحمت بیش از 15 سال است که در کشور اجرا می‌شود، افزود: در همین راستا این طرح به صورت وسیع و گسترده در سطح استان نیز انجام می‌شود ولی به دلیل اینکه این کار به صورت شبانه و محرمانه صورت می‌گیرد تبلیغات وسیع در مورد آن انجام نگرفته است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: این‌گونه نیست که مردم و نیازمندان به هلال احمر مراجعه کنند بلکه پس از شناسایی و با استفاده از روشی که مددکاران اجتماعی هلال احمر در نظر گرفته‌اند اقلام در قالب سبدهای غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقلام داخل سبدهای غذایی از 80 تا 160 هزار تومان ارزش دارند، خاطرنشان کرد: سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، بعضا گوشت ومرغ و غیره است.

سلیمی با بیان اینکه طرح همای رحمت در تمام شهرستان‌های استان انجام می‌شود، بیان کرد: در این فعالیت تمام پرسنل و اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر حضور فعال دارند.

وی با اشاره به اینکه افراد خیر می‌توانند این طرح را از نزدیک ببینند و شاهد کمک‌رسانی بی‌منت به نیازمندان واقعی باشند، افزود: این روش در سال‌های گذشته نیز اجرا شده و چون افراد از نزدیک شاهد این فعالیت‌ها می‌شوند بیشتر کمک می‌کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: به همین منظور از تمام مردم و خیرین استان درخواست می‌کنم در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به شعب‌های جمعیت‌ هلال احمر استان کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا پرسنل جمعیت هلال احمر استان در طرح همای رحمت بخشی از حقوق خود را نیازمندان اهدا کردند.

سلیمی بیان کرد: پرسنل سایر ادارات نیز می‌توانند در صورت تمایل بخشی از حقوق خود را براساس هماهنگی با جمعیت هلال احمر به حساب این جمعیت واریز کنند.

گفتنی است طرح همای رحمت هر ساله در ایام نوروز با نام طرح فرشتگان رحمت و در قالب اهدا پوشاک انجام می‌گیرد.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.