سرویس: تولیدی » خبر پوششی 07:31 - دوشنبه 11 آذر 1392

پانزدهمين مانور زلزله در مدارس بخش بن رود برگزار شد

پانزدهمين مانور زلزله همزمان درسراسر كشور در كليه مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه به ويژه دبيرستان انقلاب اسلامي ورزنه و دبيرستان دخترانه معراج قورتان برگزار گرديد.

uiuyi

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: دراين مانور كليه ادرات و مسئولين شهر ورزنه  و بخش بن رود حضور داشتند.

صادقي بخشدار بن رود در این مانور بيان كرد: هدف از اجرای این مانورافزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان درمورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع، آشنایی دانش‌آموزان با زلزله و چگونگی مقابله با این بلای طبیعی جهت ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌آموزان نسبت به پدیده‌های طبیعی دانست.

Vater Markhjghlkl

وی درادامه ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی و نیز کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله را ازدیگر اهداف مانور سراسری زلزله و ایمنی عنوان کرد.

توسلي رئيس اداره آموزش وپرورش گفت: ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی در یک منطقه زلزله خیز واقع شده است و برلزوم آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر افراد جامعه به ویژه دانش آموزان که بیشترین جمعیت جوان کشور را تشکیل می دهند، تاکید کرد.

Vater Markhjghjhgj

وی بیان نمود:  آموزش و پرورش توسعه آموزش های همگانی در خصوص حوادث غیرمترقبه را به عنوان یک راهبرد مستمر در دستور کار دارد، چرا که نقش آموزش و فرهنگ سازی در کاهش آسیب ها بسیار حائز اهمیت است.

درپايان عطايي شهردار شهر ورزنه قول مساعد داد كه  جهت تشكيل كلاسهاي امداد و نجات، آتش نشاني و مقابله با زلزله در مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه  همكاري لازم را داشته باشد.

برای مشاهده تصاویر اینجا را کلیک کنید

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.