سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:04 - دوشنبه 11 آذر 1392

صرفا جهت اطلاع

کلاهبرداری در شرق اصفهان

برخی رفتارهای طمع گونه به مبالغ مطرح شده از سوی افراد کلاهبردار مبنی بر برنده شدن در مسابقات مختلف و در خواست شماره حساب از شخص، فرد را مال باخته ی تماس تلفنی می کند.

هشدار

به گزارش اصفهان شرق: بنا بر اطلاعات واصله افراد سود جو و کلاهبردار در هفته های اخیر در مناطقی از اصفهان اقدام به کلاهبرداری از برخی مردم را داشته اند. این افراد با برقراری تماس تلفنی مبنی بر در خواست کمک و بعضا درخواست سرویس آژانس به منظور مسافرت های برون شهری از مال باختگان تقاضای کمک و بعد از جلب اعتماد فرد مزبور درخواست واریز وجه به صورت قرض به حساب نا معلوم داشته اند.

مردم توجه داشته باشند تا به تماسهای تلفنی مشکوک و درخواست کمک تا شناسایی هویت شخص مورد نظر اقدام به دادن شماره کارت و یا واریز وجه  به حساب آنها را نداشته باشند.
در این دو هفته اخیر برخی با عناوین مختلف از رانندگان آژانس منطقه درخواست ماشین جهت عبور و مرور در جاده های موصله به  شهر اصفهان را خواستار شدند و در این باره خود را پزشک آن محل و یا عنوان های دیگر معرفی و در این رابطه با جلب اعتماد طرف مقابل از رانندگان آژانس در خواست واریز مبلغی به حساب نامعلوم را داشته اند که مال باخته در این راستا با کارت بانکی خالی از وجه و جای تهی  کلاهبردار مواجه می شود.

در این رابطه گاها افراد کلاهبردار با تماس های تلفنی و با مطرح کردن برنده شدن شخص در مسابقات مختلف و بردن جوایز ارزنده، از فرد به جهت واریز مبلغ جایزه شماره کارت دریافت و فرد را مال باخته ی تماس تلفنی می کند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.