سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:08 - پنجشنبه 04 تیر 1394

مدیر‌کل ارشاد اصفهان:

نمایشگاه مد و لباس اصفهان با رویکرد توسعه مد اسلامی برگزار شود

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت‌: با توجه به اینکه هنوز در حوزه مد و لباس اقدام مناسبی صورت نگرفته، هدف‌گذاری برای اجرای تأثیرگذار نمایشگاه مد و لباس اصفهان باید صورت گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی در ششمین جلسه ساماندهی مد و لباس استان اصفهان اظهار داشت: هنوز در حوزه مد و لباس درست وارد نشده‌ایم، ابتدا باید مشخص شود هدف از این کار چیست تا بتوانیم گام‌های بعدی را برداریم‌.

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه باید از برنامه‌های ترکیبی شامل عکس، طرح و لباس‌های آماده متنوع در قالب‌های گوناگون استفاده شود، افزود: برای برگزاری این نمایشگاه لازم بوده ابتدا طرحی آماده شود که در آن فضای نمایشگاهی متناسب، برآورد هزینه لازم، زمان نمایشگاه و مخاطبان در نظر گرفته شود و پس از آن محتوای نمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد‌.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه مد و لباس می‌تواند عرصه خوبی برای کار باشد، تصریح کرد: در این نمایشگاه 24 کارگروه در برگزاری آن همکاری می‌کنند.

این جلسه با حضور نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت، مدیر موسسه پژوهشی و فرهنگی شمس نهان،  رئیس اتحادیه خیاطان استان اصفهان، رئیس و نائب رئیس اتحادیه پوشاک و نماینده آموزش و پرورش استان اصفهان برگزارشد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.