سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 18:02 - دوشنبه 01 تیر 1394

در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهر هرند:

خون های زیادی پای این مملکت ریخته شده تا انقلاب به ثمر برسد

امام جمعه موقت شهر هرند گفت: شهدا به گردن ما حق زیادی دارند و پای این مملکت خون های زیادی ریخته شده است تا این انقلاب اسلامی به ثمر رسیده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند، سومین جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهر هرند در سال 94 با حضور مسئول ستاد نماز جمعه، معاونت ها و اعضای ستاد نماز جمعه در محل پایگاه مقاومت بسیج 2 امام حسن مجتبی(ع) شهر هرند تشکیل شد.

در آغاز جلسه حجت السلام و المسلمین حاج آقا محمد حسن نیکوکلام رئیس ستاد نماز جمعه به بیان اهداف شهدای موتلفه اسلامی و زندگانی شهید رضا صفار هرندی پرداخت و گفت: این فداکاری ها و جان فشانی های این عزیزان را باید به نسل جدید انتقال داد و جوانان را با زندگانی و هدف این عزیزان آگاه نمود.

وی گفت: شهدا به گردن ما حق زیادی دارند و پای این مملکت خون های زیادی ریخته شده است تا این انقلاب اسلامی به ثمر رسیده است.

رئیس ستاد نماز جمعه هرند در قسمتی از سخنان خود گفت: شهدای غواص کسانی بودن که در عملیات کربلای چهار از هر لشگری نخبه های انان تصمیم گرفتند که به قلب دشمن حمله کنند و خط را بشکند تا دیگر عزیزان رزمنده بتوانند بر دشمن یورش برده و انها را شکست بدهند و انان با رشادت و دلیری دست به این کار زدند تا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

محمد حسن نیکو کلام اظهار داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان برای جوانان و نوجوانان برنامه های فرهنگی خوبی برنامه ریزی شده است که به زودی زود انشالله انجام خواهد گرفت و محصولات فرهنگی زیادی برای این قشر در نظر گرفته شده است که به محض رسیدن تحویل انها خواهد شد.

وی از کلیه کسانی که در برپائی مراسمات جشن در ماه های رجب وشعبان زحماتی بسیار زیادی کشیده اند تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه جلسه امینی معاونت سیاسی اجتماعی ستاد به بیان مسائل سیاسی و اجتماعی روز پرداخت.

همچنین در ادامه اعضاءستاد پیشنهادت و نظرات و انتقادات خود را بیان نمودند و تصمیم بر این این شد که در ماه مبارک رمضان فقط اذان از بلند گوهای بیرونی مساجد پخش شود و سخنرانی و دیگر مسائل از بلند گوهای بیرونی پخش نگردد و با این کار موجب سلب اسایش برای خانواده های که بیمار دارند نشوند.

همچنین برای اینکه مردم بهتروبا ارامش خاطر بتواند از مراسمات معنوی ماه مبارک رمضان استفاده نمایند برای امنیت شهر برنامه ریزی بهتری انجام شود .

در پایان جلسه نیکوکلام ازبرپاکنندگان مراسم شهید رضا صفار هرندی وشهدای موتلفه اسلامی و سرهنگ پاسدار حسین امینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دو امام حسن مجتبی (ع) شهر هرند بخاطر میزبانی این جلسه تقدیر و تشکر نمود و اعلام شد جلسه اینده ستاد در روز پنج شنبه مورخ 25/4/94 برگذار خواهد شد و جلسه با ذکر صلوات برمحمد وال محمد به پایان رسید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.