سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:31 - دوشنبه 01 تیر 1394

با حضور مسئولان:

طرح نشاط معنوی سال 1394 جلگه و جرقویه افتتاح شد

طرح ملی نشاط معنوی با حضور مسئولان بخش جلگه در امامزاده اسحاق(ع) هرند افتتاح گردید.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه، طرح ملی نشاط معنوی با حضور امام جمعه شهر هرند، بخشدار بخش جلگه و هیئت امناء آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند در امامزاده مذکور افتتاح گردید.

در این جلسه حضرت حجت الاسلام و المسلمین اصل الحسینی امام جمعه شهر هرند ضمن تشکر از زحمات مربیان فعال عرصه قرآن و اوقات فراغت جوانان این فعالیت ها را ضمینه ساز رشد و بارور کردن فرهنگ ناب محمدی بین کودکان و نوجوانان دانست.

اکبر  سرپرست اداره اوقاف جرقویه و جلگه در ادامه افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان طرحی به نام طرح نشاط معنوی برنامه ریزی کرده است که این طرح همه ساله در امامزادگان مستعد بخشهای جلگه، جرقویه علیا و سفلئ برگزار می گردد و هر ساله جوانان و نوجوانانی از فیض معنوی طرح مذکور حض و بهره می برند.

ایشان متذکر شد: این طرح شامل برنامه های آموزشی و تفریحی می باشد که برنامه های آموزشی آن شامل کلاس های تفسیر قرآن کریم، احکام، نقاشی و… و تفریحی ان شامل برگزاری بازی های ورزشی و اردو های گردشگری در تابستان می باشد.

وی در پایان از زحمات تمام کسانی که این اداره را جهت هرچه باشکوه تر کردن این برنامه های یاری می نماییند تشکر و قدردانی نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.