سرویس: دین و اندیشه » ماه رمضان 18:13 - شنبه 30 خرداد 1394

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد

اعزام مبلغان هیئت امنایی به روستاهای با بیش از 200 خانوار

مسئول فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با شهرستان‌ها این تعامل را به وجود آورده که مبلغان به صورت هیئت امنایی در روستاهایی که بیش از 200 خانوار هستند، اعزام شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس،حجت‌الاسلام داوود صائبی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: رویکردهایی که سازمان تبلیغات با توجه به سند چشم‌انداز تعریف کرده شامل تقویت اجزای جبهه فرهنگ انقلاب در استان، تلاش برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تبلیغی به خصوص ظرفیت‌های مردمی در راستای ترویج اخلاق اسلامی است.

وی افزود: در بحث اعزام مبلغان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با شهرستان‌ها این تعامل را به وجود آورده که مبلغان به صورت هیئت امنایی در روستاهایی که بیش از 200 خانوار هستند، اعزام شوند.

مسئول برنامه‌ریزی و فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: از دیگر رویکردهای در نظر گرفته شده، اهتمام به منویات مقام معظم رهبری به ویژه تقویت نهاد خانواده و مشارکت افراد تاثیرگذار در حوزه تبلیغ دینی، استقرار مدیریت جهادی، پرهیز از کارهای تشریفاتی، اجتناب از گسترش سخت‌افزاری و دوری از تصدی‌گری‌های غیرضروری هستند.

وی ادامه داد: اهتمام به دست‌یابی به کمیت‌های افراطی بر اساس برنامه پنج ساله، پایش مستمر وضعیت استقرار روحانی در مناطق مورد نیاز و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات تبلیغی با بهره‌گیری از ظرفیت اعتبارات ملی مربوطه از دیگر رویکردهای در نظر گرفته شده در برنامه‌های ابلاغی سال جاری هستند.

صائبی با اشاره به اینکه بحث اوقات فراغت در دو قالب تعریف شده است، گفت: در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، بحث هسته‌های فرهنگی جوان، بوستان‌های معرفت کودک و نوجوان در نظر گرفته شده که امسال روی بحث اوقات فراغت تمرکز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته، 87 هسته جوان و 145 بوستان معرفت کودک و نوجوان برگزار شد و امسال نیز بر آن هستیم تا در بحث غنی‌سازی، برنامه‌های متنوعی برگزار کنیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.