سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:50 - جمعه 29 خرداد 1394

امام جمعه شهر محمد آباد:

استکبار ستیزی از موارد مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام هاشمی گفت: به گفته ی امام همه ی بدبختی های هر ملت مستکبرین اند چون بین مردم اختلاف ایجاد می کنند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر محمد آباد در نماز جمعه این هفته با ذکر اینکه انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند، گفت: دسته اول متقین هستند که هدایت شامل حالشان شده و دسته دوم کفار که اهل ایمان نیستند و جزء منافقان هستند.
وی از نفاق به عنوان دورویی یاد کرد و اظهار کرد: نفاق در آیات به معناست که به صورت ظاهری تظاهر به ایمان دارند و دروهستند.
حجت الاسلام هاشمی با توجه به ماه مبارک رمضان افزود: روزه تمرین خودسازی است که جلوی خواهش های نفسانی خود را بگیریم و بعد از ماه مبارک رمضان هم این کار را ادامه دهیم. همچنین اگر روزه ما منجر به تقوا شود یک روزه واقعی است و اگر نشود فقط یک ماه گرسنگی و تشنگی است و در این صورت مسلماً باید روزی که روزه هستیم با روز های دیگر متفاوت باشد.
وی با توجه به وجود علمای گرانقدر در این شهر تصریح کرد: یکی از علما ی بزرگ شیعه و از افتخارات شهر محمداباد علامه میرجهانی(ره) می باشد که
هفته گذشته کتابی در مورد علامه با عنوان شهر شیدایی گل به نوشته ی آقای علیرضا بیگی رونمایی شد.
امام جمعه شهر محمد آباد از استکبار ستیزی به عنوان عامل مهمی یاد کرد و گفت: به گفته ی امام همه ی بدبختی های هر ملت مستکبرین اند چون بین مردم اختلاف ایجاد می کنند، آنها را به فحشا سرگرم می کنند و سرمایه ی آنها را غارت می برند و راه پیشرفت کشور این است که در مقابل زیاده خواهی آنها بایستیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تشییع جنازه شهدای اخیر و جمعیت حاضر در آن حامل این پیام بود که ما هنوز در راه امام هستیم و همان راه را ادامه می دهیم و عزت و پیشرفتمان از همین راه است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.