اصفهان شرق

کارگروهی به منظور رفع مشکلات کشاورزی شرق اصفهان

کدخبر: 6601
1392/09/10 در ساعت 02:59

n00056127-r-b-00644

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فضل الله کفیل در اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: این کارگروه ها به منظور رفع مشکلات معیشتی کشاورزان شرق اصفهان به صورت فعال در شهرستان تشکیل و با اخذ نظر نمایندگان کشاورزان و نظام صنفی به بررسی موضوعات مختلف می پردازد.

وی اظهار کرد: مشکلات مطرح شده به صورت موضوعی دسته بندی و در دستور کار شورای شهرستان قرار گیرد تا از طریق تعامل سازنده با دستگاههای ذیربط و برگزاری جلسات با مسوولین هر بخش پیگیری و مرتفع شود.

فرماندار اصفهان به لزوم تشکیل اتاق فکر در شورای هر بخش تاکید کرد و افزود: نقش و جایگاه شوراها در اداره امور و استفاده از خرد جمعی و تفکر و تعمق در کارها نقش پر رنگی است.

کفیل یکی از اولویت های کاری شوراها با توجه به مشکلات شرق اصفهان را توجه به موضوع اشتغال عنوان کرد و افزود: شوراها می توانند از طریق فرهنگ سازی و آموزش نسبت به اجرای طرح های کوتاه مدت مانند توجه به مشاغل خانگی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جایگزین استفاده کنند.

فرماندار اصفهان بار دیگر بر لزوم شناسایی مشکلات، آسیبها و چالشها و استفاده از ظرفیت های موجود در ارائه راهکارهای درست و اجرایی کردن آن تاکید کرد.